וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג מרשים: הסדרה הישראלית "גוף שלישי" מככבת בנטפליקס ברחבי העולם

עודכן לאחרונה: 9.7.2024 / 13:20

הסדרה, שנמכרה על ידי קשת אינטרנשיונל לנטפליקס, עלתה בפלטפורמה לפני פחות מחודש. בין המדינות בהן הסדרה נמצאת בטופ 10: ארגנטינה, ברזיל, קולומביה, צרפת, גרמניה, איטליה, מקסיקו, פולין, רומניה ועוד

פרומו לסדרה "גוף שלישי"/קשת 12

הישג מרשים ליצירה המקומית: הסדרה הישראלית "גוף שלישי" מככבת בכמה וכמה טבלאות של התוכניות הנצפות ביותר של נטפליקס ברחבי העולם. בין המדינות בהן הסדרה נמצאת בטופ 10: ארגנטינה, ברזיל, קולומביה, צרפת, גרמניה, איטליה, מקסיקו, פולין, רומניה ועוד.

הסדרה, שנמכרה על ידי קשת אינטרנשיונל לנטפליקס, עלתה בפלטפורמה לפני פחות מחודש, בגרסת המקור בעברית בכיכובם של רותם סלע, גל מלכה, יהודה לוי וליאור רז.

"גוף שלישי", פרק סיום העונה. קשת12, צילום מסך
גוף שלישי/צילום מסך, קשת12

הסדרה נוצרה ונכתבה על ידי שירה חדד, דרור משעני ושי קפון שגם ביים. היא מגוללת את סיפורם של בני הזוג אלי (רותם סלע) ועידו (יהודה לוי), שלא מצליחים להיכנס להריון. אחרי עשרות טיפולי פוריות הם מחליטים לפנות לתהליך פונדקאות. עוד משחקים בסדרה גל מלכה, ליאור רז, איתי תורג'מן ומוריס כהן. בחודש מרץ נמסר כי הסדרה תמשיך לעונה שנייה.

רותם סלע וגל מלכה זכו יחדיו לפני שנה וחצי בפרס השחקנית הראשית הטובה ביותר בתחרות הבינלאומית בפסטיבל הטלוויזיה הצרפתי היוקרתי "סירייס מאניה" על תפקידיהן ב"גוף שלישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully