וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1.25 מיליארד דולר לא טועים: "הקול בראש 2" הפך לסרט המצליח ביותר של פיקסאר

עודכן לאחרונה: 10.7.2024 / 19:56

עם הכנסות עתק בסך 1.251 מיליארד דולר (!!!), הסרט "הקול בראש 2" עוקף את "משפחת סופר-על 2" והופך בכך לסרט המצליח ביותר של פיקסאר בכל הזמנים. כרגע הוא ממוקם במקום הרביעי ברשימת סרטי האנימציה הרווחיים ביותר בכל הזמנים

טריילר לסרט "הקול בראש 2"/באדיבות פורום פילם

עם הכנסות עתק בסך 1.251 מיליארד דולר (!!!), הסרט "הקול בראש 2" עוקף את "משפחת סופר-על 2" והופך בכך לסרט המצליח ביותר של פיקסאר בכל הזמנים. כרגע הוא ממוקם במקום הרביעי ברשימת סרטי האנימציה הרווחיים ביותר בכל הזמנים ולא מן הנמנע שהוא עשוי לכבוש בסופו של דבר את המקום הראשון. בצפון אמריקה הפך "הקול בראש 2" לסרט האנימציה השלישי הכי רווחי בכל הזמנים.

אם ימשיך במגמה הזו, הסרט צפוי לעקוף תוך ימים ספורים את "לשבור את הקרח" של אולפני דיסני שהרוויח 1.274 מיליארד דולר ואת סופר מריו (עם 1.36 מיליארד דולר). "לשבור את הקרח 2" עדיין נמצא במקום הראשון כסרט האנימציה הרווחי ביותר בכל הזמנים עם 1.451 מיליארד דולר רווחים. רבים מאמינים ש"הקול בראש 2" עשוי לזכות במקום הראשון.

"הקול בראש 2". Disney/Pixar,
הקול בראש 2/Disney/Pixar

"הקול בראש 2" הוא הסרט הראשון מזה שנה שמצטרף למועדון העילית שמכניס יותר ממיליארד דולר בקופות העולמיות. מבין סרטי האנימציה, זהו הסרט ה-11 שמגיע לציון הדרך.

"הקול בראש 2" הוא סרט המשך ל"הקול בראש" משנת 2015. עלילת הסרט עוקבת אחר הילדה המתבגרת, ריילי, ובמטה הרגשות שלה מתפתחים רגשות חדשים. את הסרט (בגרסה האנגלית) מדבבים איימי פולר, פיליס סמית', לואיס בלאק, דיאן ליין וקייל מקלכלן שממשיכים לדבב את הדמויות שדיבבו בסרט הראשון, ואליהם מצטרפים מדבבים נוספים.

  • עוד באותו נושא:
  • הקול בראש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully