וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנתיים אחרי ביטול ההופעה בישראל: מקס אולארצ'יק עוזב את ביג ת'יף

עודכן לאחרונה: 11.7.2024 / 22:38

בהודעה מטעם הלהקה שבה התבשרו המעריצים על הפרידה מהבסיסט הישראלי המוכשר נכתב: "לא היינו מי שאנחנו בלי מקס. הפרידה הזו היא סופו של עידן ותחילתו של עידן חדש עבור הלהקה". לפני שנתיים ביטלה הלהקה הופעות בישראל עקב לחץ מארגונים פרו-פלסטינים

להקת Big Thief, ביג ת'יף. יח"צ,
להקת ביג ת'יף/יח"צ

משום שהוא ישראלי? הבסיסט הישראלי מקס אולארצ'יק - בנו של המוזיקאי אלון אולארצ'יק - עוזב את הלהקה המצליחה ביג ת'יף אחרי שנים ארוכות שבהן היה חלק ממנה. בהודעה מטעם הלהקה נמסר כי הסיבות לפרידה בין הצדדים הן "סיבות אישיות" וכי הפרידה נעשתה בכבוד הדדי בין הצדדים.

"אחרי שנים ארוכות ויפות ביחד, מקס כבר לא חלק מלהקת ביג ת'יף", נכתב בהודעה באינסטגרם של הלהקה, עליה חתומים כל חברי הלהקה, כולל מקס אולארצ'יק. "האהבה שלנו זה לזה היא אינסופית, ואנחנו אסירי תודה על החוויות שחלקנו לאורך השנים הארוכות יחד מאז תחילת דרכנו כלהקה. לא היינו מי שאנחנו בלי מקס. הפרידה הזו היא סופו של עידן ותחילתו של עידן חדש עבור הלהקה. השינוי הזה נעשה מסיבות אישיות עם כבוד הדדי. זה שינוי גדול עבורנו וארבעתנו מבקשים את האמון, הכבוד והאכפתיות שלכם לקראת הפרק הבא של חיינו".

בדיוק לפני שנתיים ביטלה הלהקה הופעות בישראל עקב לחץ מארגונים פרו-פלסטינים. חברי הלהקה כתבו אז: "הכוונה ברצון שלנו להופיע בתל אביב, שבה מקס נולד, גדל ומתגורר כיום, נבעה מאמונה פשוטה שמוזיקה יכולה לרפא. עכשיו אנחנו מכירים בכך שההופעות שקבענו לא מכבדות את זה. אנו מצטערים בפני מי שפגענו בפזיזות ובנאיביות של ההחלטה המקורית שלנו לנגן בישראל, ואנו מקווים שמי שתכננו להגיע יבינו את הבחירה שלנו לבטל אותן".

הבעלים של הבארבי, שאול מזרחי, תקף אז את הלהקה שהייתה אמורה להופיע במועדון שלו: "חבורת מוזיקאים עלובים ללא עמוד שדרה שמפחדת מהצל של עצמה. מאחל לכם את כל הרע שבעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully