וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דרוקר סוכל": גולשים ועמיתים זועמים על דברי ינון מגל בפתח "הפטריוטים"

עודכן לאחרונה: 15.7.2024 / 15:37

ינון מגל קשר בין החיסול של מוחמד דף וניסיון ההתנקשות בדונלד טראמפ לבין ביטול תוכניתו של רביב דרוקר ברשת 13. הגולשים זעמו: "בושה", "נבלות", "אחד האנשים הכי נוראים בתולדות המדינה"

ינון מגל פותח את מהדורת תוכנית "הפטריוטים", 14 ביולי 2024/ערוץ 14

ינון מגל שוב תחת אש: מגיש "הפטריוטים" בערוץ 14 פתח אתמול (ראשון) את התוכנית - שכזכור, מצהירה מראש שהיא כוללת גם קטעים סאטיריים - בדברים שקשרו בין חיסול מוחמד דף וניסיון ההתנקשות בדונלד טראמפ, לבין ביטול תוכניתו של רביב דרוקר ברשת 13.

"דרמות, אה, דרמות?" אמר מגל. "דף חוסל, טראמפ ניצל, דרוקר סוכל". כבר עם דבריו הפאנל הגיב בצחוק מופתע וברקע ניתן היה לשמוע מישהו אומר "הגזמת" תוך שהוא צוחק. חבר הפאנל יותם זמרי הכיר מיד בנפיצות של הדברים ואמר למגל: "יש שערורייה כבר, יש שערורייה! אפשר לעצור את התוכנית".

יואב דקל שיתף את הקטע בטוויטר והוסיף באירוניה: "ואחרי זה היה אייטם תחת הכותרת 'תוצאות ההסתה'". התגובות לפוסט חבטו במגל: "אחד האנשים הכי נוראים בתולדות המדינה", "הוא רק מעביר את המסרים של נתניהו", "האיש שדיבר על חבל ליועצת המשפטית. האיש הזה היה קצין ביחידה מובחרת. בושה". אחת המגיבות תייגה את עמיחי שיקלי, שטען אתמול כי היועמ"שית עוצמת עין מול ההסתה נגד נתניהו, וכתבה לחבר הכנסת, "קח עוד קטע למצגת לישיבת הממשלה הבאה". אחרים בתגובות קראו לרביב דרוקר לתבוע.

עיתונאי חדשות 12 אילן לוקאץ' היה אחד מעשרות ששיתפו את הפוסט של דקל וכתב, "נבלות". עינב שיף, עיתונאי ידיעות אחרונות, שיתף גם הוא את הפוסט ואגב כך לעג לפוסטים של מגל שמבקשים לבדוק ניטור של הסתה: "דף חוסל, טראמפ ניצל, ינון מגל יסוכל. בדיקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully