וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צופה זרק בקבוק מים על אייל גולן שזעם: "קוקסינל, ילדה עם קוקיות"

עודכן לאחרונה: 16.7.2024 / 9:21

גולן עצר את המופע ונקט במילים קשות נגד מי שהשליך אליו את הבקבוק, וההופעה הסתיימה מוקדם מהמתוכנן. בהמשך התייחס לתקרית המכוערת, וגם התנצל על השפה שבה השתמש: "אסור לתת יד לתופעות האלימות האלן שמסכנות אותנו. לא היה מקום למילים שבחרתי מתוך כעס ותסכול"

אייל גולן, אצטדיון בלומפילד, "גולד 2024", 15 ביוני 2024. אלוני מור,
אייל גולן בבלומפילד, לפני חודש/אלוני מור

תקרית מכוערת במופע של אייל גולן באשקלון: בקבוק מים הושלך לעבר הזמר ופגע בו, שהופיע בפני אלפי בני אדם. לפי נוכחים במקום, גולן עצר את השיר ופנה לקהל. "זה שזרק את הבקבוק, אם לא היית ילדה קטנה עם קוקיות, בוא לשם. באמת אתה יודע שאתה קוקסינל, אז בוא", אמר גולן, וחזר לשיר. אולם, לאחר מכן ההופעה קוצרה והמופע הסתיים מוקדם מהמתוכנן.

בהמשך הערב גולן הגיב על הפרשה ברשתות החברתיות, וגם התנצל על בחירת המילים. "הערב חוויתי בפעם הראשונה את התופעה המזעזעת של זריקת חפצים לבמה. בפעם הראשונה שנזרק בקבוק לבמה הבלגנו והמשכנו כרגיל. בפעם השנייה זה פגע בי בפנים ופצע אותי וכבר עבר כל גבול", כתב. "אני מתנצל על המילים שבחרתי מתוך כעס ותסכול על הבמה, לא היה להן מקום. התופעה הזאת חייבת להיפסק ומיד. אסור לתת יד לתופעות האלימות האלן שמסכנות אותנו האמנים, הנגנים, אנשי ההפקה ושלום הציבור".

תופעת השלכת החפצים על הבמה נמשכת כבר מספר שנים. בארץ אגם בוחבוט יצאה נגדה בעבר בפוסט שפרסמה ברשתות החברתיות, אחרי שבקבוק מים הושלך על הבמה ופגע ברקדן שלה. גם אנה זק נזפה בעבר בקהל אחרי ששרשרת הושלכה לעברה במהלך הופעה.

בחודש יוני הופיע אייל גולן חמש פעמים באצטדיון בלומפילד מול קהל של 30 אלף איש בכל הופעה. בסך הכול הגיעו להופעותיו 150 אלף איש. בכל מופע אירח חטופים שחזרו משבי עזה וגם חיילים שנלחמו במלחמה. באחת ההופעות הקדיש למייה שם, שחזרה משבי חמאס לפני מספר חודשים והגיעה עם אמה ואחותה להופעה, את השיר "לוחמת".

  • עוד באותו נושא:
  • אייל גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully