וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איחל לי למות", "שקרנית אובססיבית": קרב הטינופים בין בן כספית לגלית דיסטל

עודכן לאחרונה: 17.7.2024 / 19:57

בציוץ שפרסמה ברשת X העלילה הח"כית מהליכוד על העיתונאי בכך שאמר לה "הלוואי שיכה בך הברק" במהלך ריאיון ב"פגוש את העיתונות" ואמרה שבכך הוא איחל לה למות. כספית העלה את הקטע המלא מהריאיון וכתב: "שקרנית שהשטן עוד לא ברא"

תקרית המרפסת ואחריות נתניהו: גלית דיסטל אטבריאן בראיון לרוני קובן/כאן11

קרב האשמות חריף בין חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן (הליכוד) לבין העיתונאי בן כספית. בציוץ שפרסמה ברשת X (לשעבר טוויטר) העלילה דיסטל על בן כספית בכך שאמר לה "הלוואי שיכה בך הברק" במהלך ריאיון ב"פגוש את העיתונות", מילים שכלל לא נאמרו בשידור.

"ככה סתם, באמצע ראיון, פריים טיים, מגיש מרכזי, הרצועה הכי נחשבת והכי ממלכתית יושב מגיש בכיר ומאחל לחברת כנסת למות מפגיעת ברק. וצרצרים. עכשיו דמיינו את ינון מגל מאחל למירב מיכאלי באמצע ראיון בפטריוטים שיכה בה הברק. המדינה הייתה בוערת. ואנחנו מכונת הרעל. שוין".

בן כספית העלה את הקטע המדובר מתוך "פגוש את העיתונות", שבו נראה כי אמר לה 'אם היה כוח עליון, היה פוגע בך עכשיו ברק', וכתב: "מדובר, כמובן, בשקרנית. פתולוגית. אובססיבית. שקרנית שהשטן עוד לא ברא. ולראיה, הנה מה שאמרתי בפגוש. האזינו. אני לא אומר 'הלוואי שיכה בך הברק'. אני אומר שאם היה כוח עליון, הוא היה מכה בך עכשיו. אני אומר את זה גם לינון מגל, כשהוא מגזים בשקריו (דווקא כי הוא מאמין באלוהים). וזה מה שאמרתי לה. אבל היא הולכת והופכת דומה לאדוניה. משקרת, גם כשברור לה שתיכף יתפסו אותה בשקר. אתם יודעים למה? כי לא מעניינת אותה האמת. מה שמעניין אותה שזה שמי שצריך (או צריכה) יראו את זה ויסמנו וי במחברת השחורה ממנה היא נמחקה אחרי שהקימה שערוריית צווחות במצודת זאב, ננעלה במרפסת וניפצה ואזה (וגם שיקרה על זה אחר כך במצח נחושה)".

גם על הציוץ של כספית גלית דיסטל הגיבה ואיימה בתביעה: "לפני שאתה אוסף את שארית הכבוד העצמי שלך מהרצפה - אנא הוצא התנצלות מסודרת על עניין ניפוץ הואזה. ולא - תחטוף תביעת דיבה במהירות שתסחרר לך את הראש. יש לך שעה מעכשיו".

כספית הגיב: "תשמעי, זה כל כך מעליב להיות איתך בקשר כלשהו, אפילו לריב איתך, אפילו בטוויטר.
את אדם ללא שמץ של מודעות עצמית. אחרי שייבבת בדמעות קרוקודיל על מה שעוללת כאן לחברה הישראלית, את חוזרת לעצמך במהירות סילונית, על סטרואידים. גוש של צווחות והפצת שנאה. אה, עיקר שכחתי: את לא מפחידה אותי. תתבעי. אשמח אם באותה הזדמנות תוותרי על החסינות שלך".

על כך ענתה דיסטל: "ואתה מפיץ אור ואהבה כי לך יש המון מודעות עצמית. עורך הדין שלי כבר שוקד על כתב התביעה. אתה תשלם על השקרים שלך בן, וזה יהיה יקר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully