וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פיצוץ גלקטי, כמו סקיבידי טוילט": הריאיון הקורע בערוץ 14 ששבר את הרשת

עודכן לאחרונה: 19.7.2024 / 19:40

ריאיון של כתב ערוץ 14 עם "עד ראייה" - כוכב הטיקטוק אייצוף - שראה את פיצוץ הכטב"ם הלילה בתל אביב הפך לאחד הדברים המצחיקים ביותר ברשתות החברתיות בשעות האחרונות. צפו

ריאיון של כתב ערוץ 14 עם עד ראייה שראה את פיצוץ הכטב"ם הלילה בתל אביב הפך לאחד הדברים המצחיקים ביותר ברשתות החברתיות בשעות האחרונות. עד הראייה, צוף והבה - שנחשב גם לאושיית טיקטוק תחת הכינוי "אייצוף", סיפר לכתב הערוץ בזירת הפיצוץ את שראו עיניו: "הייתי באזור. היה ממש בום רציני. גם ראו כמו כדור של אש. בשפה שלנו זה ממש כמו ה'סקיבידי טוילט' שרואים עכשיו. פיצוץ שהוא גלקטי". בשלב זה המרואיין פורץ בצחוק והמראיין נפרד ממנו.

גולשים רבים שיתפו את הקטע המצחיק וכמה מהם אף עקצו על הדרך את ערוץ 14: "המרואיין הכי נורמלי בערוץ", "זה הדבר הכי טוב שקרה אי פעם בערוץ 14". העיתונאי בן כספית כתב: "חתיכת פיצוץ הוא ראה" ושותפו להגשה ברדיו 103fm ינון מגל, שגם משדר בערוץ 14 את "הפטריוטים", כתב: "מה ראיתי פה?!" ואילו רונית הביביסטית תקפה: "סטלן תל אביבי מצוי". מעט מאוד זיהו את אייצוף, ואלו שזיהו טענו כי הוא מטריל את ערוץ 14.

יבגני פרדר בן ה-50, הוא ההרוג מפגיעה הכטב"ם היום לפנות בוקר במרכז תל אביב. הוא נמצא על ידי צוות מד"א באחד הבניינים הסמוכים למקום הפגיעה כשהוא ללא סימני חיים. תושבים מגוש דן דיווחו הלילה על פיצוץ עז שנשמע במרכז הארץ - ומקורו בתל אביב. בצה"ל אישרו כי מקור הפיצוץ הוא כטב"ם שהתפוצץ במרכז העיר - ולא הפעיל התרעה. בנוסף על מותו של פדרדר, במד"א עדכנו על ארבעה בני אדם שנפגעו קל מרסיסים ופונו לקבל טיפול רפואי ועוד ארבעה נפגעי חרדה.

  • עוד באותו נושא:
  • ערוץ 14

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully