וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנם של הזוג שנהרג מרקטה בגולן: "כשהוריי נרצחו, שידרו 'רוקדים עם כוכבים'"

עודכן לאחרונה: 21.7.2024 / 11:51

מתן ברנס, בנם של נועה וניר ברנס ז"ל, שנהרגו כתוצאה מפגיעה ישירה של רקטת חיזבאללה לפני שבוע וחצי תקף באינסטגרם את ערוצי הטלוויזיה: "כשנרצחים שני הורים ברמת הגולן - שידור של 'רוקדים עם כוכבים'. כטב"ם בתל אביב - שידור מיוחד ב-04:00. יש שווים ושווים פחות"

לוויה של נועה וניר ברנס/ללא קרדיט

מתן ברנס, בנם של נועה וניר ברנס ז"ל, תושבי קיבוץ אורטל שברמת הגולן שנהרגו כתוצאה מפגיעה ישירה של רקטת חיזבאללה ברכבם באזור צומת נפח, תקף באינסטגרם את ערוצי הטלוויזיה שנוהגים איפה ואיפה לטענתו כשמדובר באירוע ביטחוני בתל אביב לעומת אירוע ביטחוני בצפון.

ברנס העלה סטורי בתגובה לשיגור הכטב"ם לתל אביב על ידי החות'ים בתימן, שהביא למותו של אדם אחד ופציעתם של עשרה נוספים, וכתב: "כשנרצחים שני הורים ברמת הגולן - שידור של 'רוקדים עם כוכבים'. כטב"ם בתל אביב - שידור מיוחד ב-04:00 בבוקר. כולם שווים, אבל יש שווים יותר ושווים פחות".

פוסט של מתן ברנס שהוריו נועה וניר נהרגו מפגיעת כטב"ם בצפון. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של מתן ברנס/צילום מסך, אינסטגרם

הלוויתם של הזוג התקיימה לפני שבוע וחצי בנתניה. בנם מתן ספד להם: "לא מאמין שאני צריך לקבור את ההורים שלי. הם היו המתנה הכי גדולה של החיים שלי, אנחנו המשפחה הכי מאוחדת ושמחה שיש. אבא שלי היה בנאדם כל כך טוב, דואג לכולם, איזה גבר - דמות להערצה. אמא שלי, אני לא מתבייש להגיד שאני ילד של אמא. כמה שרבנו, אמרת תמיד שזה כי אנחנו דומים כל כך. לאחים שלי - אני איתכם לנצח. לא משנה מה. מי שיפגע בכם אפגע בו פעמיים".

נגה, אחותה של נועה, סיפרה ששוחחה עם בני הזוג חצי שעה לפני פגיעת הרקטה ואמרה שהם חזרו מקניות. "הם לקחו חצי יום חופש לסידורים, שלחו לי אופניים שרצו לקנות לבת שלי ליום הולדת, אני בהלם שזה מה שקרה. זה זוג שהכיר באוטובוס בגיל 20 בדרך לגולן. הם היו אנשים של צחוקים ושמחת חיים. הבית שלי קוראת לה דודה נונה. הם החליטו להגיע לקיבוץ אורטל לפני עשור מתוך אהבת הארץ והחזון של ליישב את הגולן. אני לא מאמינה שנועה איננה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully