וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופע מחול חדש של מרכז מחול שלם יעסוק בהתמודדות נשים עם מלחמת עזה

עודכן לאחרונה: 22.7.2024 / 13:39

המופע "Sounds Alive" מציב במרכזו שתי נשים במלחמת עזה המתמודדות עם גבורה וחרדה, חיבור וניתוק, עוצמה ושבריריות. כל הכנסות מופע הבכורה, שיעלה ב-15 באוגוסט, יועברו למטה החטופים

קטע מתוך המופע "Sounds Alive" של מרכז "מחול שלם"/באדיבות "דג הזהב"

מופע מחול חדש של מרכז מחול שלם, "Sounds Alive" שמו, מציב במרכזו שתי נשים במלחמת עזה המתמודדות עם גבורה וחרדה, חיבור וניתוק, עוצמה ושבריריות. המופע מופנה לאימהות ששולחות את ילדיהן לקרב, לחיילות שמשרתות ולחטופות. המופע, בו משתתפות הרקדניות יוליה מז'צקיה ויסמין גריב, יעלה בבכורה ב-15 באוגוסט במרכז מחול שלם בירושלים, ו כל הכנסות מופע הבכורה יועברו למטה החטופים. צפו למעלה בהצצה לקטע מהמופע.

עפרה אידל, יוצרת המופע והמנהלת האמנותית של מרכז "מחול שלם", מסרה: "בשבועות הראשונים אחרי המלחמה פנו אלינו קולגות, רקדנים ויוצרים מרחבי העולם על מנת לשמוע אם אנו מציגים מופעי מחול על המצב הקשה בעזה, אפילו מבלי לשאול אפילו מה קורה איתנו, הישראלים. באחד הקטעים בחרתי לשבץ את השיר 'You're So Vain', שממחיש עד כמה קיימים ניתוק, יהירות וחוסר הבנה על המתרחש כאן".

מתוך המופע "Sounds Alive" של מרכז "מחול שלם". גיל וולפסון,
מתוך המופע "Sounds Alive" של מרכז "מחול שלם"/גיל וולפסון
מתוך המופע "Sounds Alive" של מרכז "מחול שלם". גיל וולפסון,
הנשים החתומות על המופע "Sounds Alive" של מרכז "מחול שלם"/גיל וולפסון

בחודשים הראשונים של המלחמה ביקרו רקדני מחול שלם במלונות ובמרכזי הקליטה של המפונים והציגו תכנים אומנותיים בעזרת משקפי תלת-ממד, למבוגרים ולילדים, במטרה להעניק מעט אסקפיזם בתוקפה הקשה הזאת, וגם חיילים רבים נחפשו לתכנים.

כרטיסים, במחיר של 50-100 ₪, ניתן לרכוש כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully