וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל מגדה (לשעבר יערות מנשה) חוזר עם מהדורה מותאמת למצב

עודכן לאחרונה: 23.7.2024 / 10:20

הפסטיבל, שבעבר נערך תחת הכותרות "פסטיבל יערות מנשה" ו"סנטרל פארק מגידו", חוזר גם השנה עם רשימת מופעים שכוללת בין היתר את רמי פורטיס, החצר האחורית וג'ימבו ג'יי, ג'ירפות, גל דה פז, עמר גשן, שי טרא ליטמן ועוד. כל הפרטים

הראפרית אקו. מאיר כהן,
הראפרית אקו/מאיר כהן

רמי פורטיס, החצר האחורית, ג'ימבו ג'יי וג'ירפות יובילו השנה את פסטיבל מגדה, שייערך במגידו בין 12-13 בספטמבר - כך הוכרז היום (שלישי). זו שנתו ה-16 של הפסטיבל, שנודע בעבר בשמות "פסטיבל יערות מנשה" ו"סנטרל פארק מגידו".

עוד צפויים להופיע על הבמות השונות עמרי סמדר מארח את מארק אליהו, גל דה פז, עמר גשן, ג'יי למוטה, שי טרא ליטמן, רעש לבן, יעל יגר, שאזאמט מארחים את צליל דנין, מאיה איזקוביץ, האחים דוליס ועוד.

הפסטיבל יתפרס על פני שני ימים, עם שלוש במות שונות. ביום חמישי ה-12.9 יופיעו בין היתר רמי פורטיס בחגיגות 70 שנה, החצר האחורית עם אלבום חדש, ועמרי סמדר מארח את מארק אליהו בחיבור ראשון ובלעדי. ביום שישי ה-13.9 יופיעו ג'ימבו ג'יי עם אלבום חדש מארח את אקו, ג'ירפות מארחים את עלמה גוב, וג'יי למוטה עם אלבום חדש.

השנה הפסטיבל משלב גם מחווה מיוחדת לפסטיבל "גלילאו" המסורתי מהגליל העליון, שלא יכול להתקיים במקומו הקבוע. בנוסף, ישולבו בלוח ההופעות אמנים יוצרים צפוניים ואמנים מפונים מאזורי הקונפליקט.

מהפקת הפסטיבל נמסר כי היא משקיעה מאמצים רבים בהנגשתו לבעלי מוגבלויות, כולל התאמות פיזיות, פתרונות טכניים לכבדי שמיעה וצוות שירות ייעודי. השנה תהיה גם התייחסות מיוחדת ללוחמים משתקמים ולמתמודדי נפש מקרב שורדי אסון נובה.

נתי וירבה, מנהל הפסטיבל, מסר: "בשנה המוטרפת הזו, שבה כולנו עסוקים בהישרדות יומיומית, שאלנו את עצמנו מה הכי נכון לעשות. שאיפתנו כתמיד היא לחבר בין אנשים, ליצור מפגש ולאפשר תרבות אחרת."

מחירי הכרטיסים נעים בין 60 ל-110 שקלים, וניתן לרכוש אותם כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully