וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורנה בנאי בכתה וצרחה בהפגנה למען שחרור החטופים: "תוציאו אותם מהגיהנום נבלות!"

עודכן לאחרונה: 23.7.2024 / 21:57

המוני בני אדם הפגינו הערב (שלישי) בתל אביב עם משפחות החטופים בקריאה לקדם עסקה דחופה להשבת החטופים מהשבי בעזה. מבין המפגינים גם השחקנית והקומיקאית אורנה בנאי שמיררה בבכי ושאגה בצרחות: "תוציאו אותם מהגיהינום! נבלות! הצילו! תצילו אותם!". צפו

השחקנית אורנה בנאי במחאה נגד הממשלה ובקריאה לשחרור החטופים/גלית שרון

המוני בני אדם הפגינו הערב (שלישי) בתל אביב עם משפחות החטופים בקריאה לקדם עסקה דחופה להשבת החטופים מהשבי בעזה. המפגינים חסמו את אבן גבירול, קראו "אין נושאים יותר דחופים - תחזירו את החטופים" והניפו שלטים עם הכיתוב "העם דורש עסקה".

מבין המפגינים גם השחקנית והקומיקאית אורנה בנאי שמיררה בבכי ושאגה בצרחות: "תוציאו אותם מהגיהינום! נבלות! הצילו! תצילו אותם!". צפו למעלה בסרטון של אורנה בנאי מהמחאה.

עינב צנגאוקר דיברה בפני המפגינים, לאחר שפורסמו ההודעות האחרונות שלה עם בנה החטוף מתן. "אני קוראת למשפחות - אל תוותרו, תשחררו סרטונים שמוכיחים שהחטופים בחיים, והיו בחיים, ונרצחו", אמרה. "חשוב שהעם שלנו יראה את גודל ההפקרה והמחדל. לא ניתן לאף אחד לחמוק מאחריות".

אורנה בנאי בוכה

אורנה בנאי בוכה/אורי סלע

ממחאת הנשים להחזרת החטופות והחטופים נמסר כי הפעם זה רגע האמת של העסקה ואסור לפספס אותה. "אנחנו קוראות מכאן שישמעו אותנו בירושלים ובוושינגטון - העם דורש עסקה, מספיק". אתמול קיבלנו תזכורת שוברת לב לכך שהחטופים סובלים ובהחלט גם מתים. ראש הממשלה, הדם של אלכס, יגב ושל עוד לפחות 44 חטופים שגופתם מוחזקת בשבי החמאס על הידיים שלך. זה רגע האמת והעסקה קרובה מאי פעם, לא ניתן לך לטרפד אותה. במקום לספר איך אתה 'מציל את ישראל' במופע מבוים מול הקונגרס, נצל את הבמה והכרז על עסקה שתציל באמת את החטופים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully