וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיר דדון, אביהו פנחסוב ותערוכה על "משכית": 5 המלצות לסוף יולי

עודכן לאחרונה: 25.7.2024 / 1:55

פסטיבל מוזיקה ואומנות בגן הפסלים במוזיאון ישראל שיארח את אביהו פנחסוב, עילי בוטנר ואמיר דדון; תערוכה על תולדות בית האופנה "משכית" - ועוד כמה המלצות תרבותיות ששווה לשים אליהן לב השבוע

סדרת מפגשים על תרבות וספרות

הבמאי ומבקר הספרות של וואלה תרבות אודי בן סעדיה משוחח עם הסופרת כנרת רוזנבלום על ספרה החדש - בני טובים. המפגש כולל גם קטעי משחק בביצוע הילה גונן, איציק דרי, עודד בן ידידיה, מוטי סבג, וניר ביקלס - חברי האקטור סטודיו תל אביב על שם אמנון מסקין.

מתי? 29 ביולי, 20:00

איפה? תיאטרון תמונע תל אביב

פסטיבל pup & art

פסטיבל מוזיקה ואומנות בגן הפסלים במוזיאון ישראל - והכול באוויר הצלול כיין של ירושלים לצד יצירות המופת של פיקאסו, הנרי מור ואחרים. הפסטיבל ייפתח בחמישי הבא עם הפקה מיוחדת לפסטיבל - הופעה של אמיר דדון שיארח לראשונה על הבמה את קורין אלאל. ביום שישי בצהריים תתקיים הופעה של מועדון הקצב של אביהו פנחסוב, שתוקדש לזכרו של לוחם צה"ל מיכאל גל. הפסטיבל ייחתם בהופעה של עילי בוטנר וילדי החוץ במוצ"ש.

מתי? 1-3 באוגוסט

איפה? מוזיאון ישראל ירושלים

Good Morning Sunshine

החודש נפתחה בגלריה רוזנפלד תערוכה חדשה בהשתתפות אמניה הבולטים של הגלריה ומבכירי האמנים בישראל - אולגה קונדינה, איזבלה וולובניק, אלונה רודה, אפרת חכימי, בעז נוי, דוריאן גוטליב, זויה צ'רקסקי, זמיר שץ, טל שוחט, ליאת אלבלינג, נוי ותמיר, נועה אירוניק, רוני לנדה, רועי רוזן, רחל קיני, שי דרור, שירלי וגנר, תמיר צדוק.

מתי? עד 31 באוגוסט

איפה? גלריה רוזנפלד, המפעל 1 תל אביב

משכית 70/30/10

תערוכה חדשה המספרת את סיפורו של מותג האופנה האיקוני שהפך לסמל בתרבות הישראלית. התערוכה מציגה את התפתחותה של משכית לאורך 70 שנה: מראשיתה כחברה ממשלתית לטיפוח תעסוקת בית בקרב עולים חדשים; צמיחתה לרשת חנויות ברחבי הארץ במחצית השנייה של המאה ה־20; סגירתה ב־1994 ותחייתה כמותג אופנה בבעלות פרטית ב־2014.

מתי? החל מ-29 ביולי

איפה? מוזיאון ארץ ישראל, תל אביב

עוד בוואלה!

וואלה מובייל במבצע משפחתי משתלם במיוחד! חוסכים לכל המשפחה

לכתבה המלאה

עיזים משתלטות על מוזיאון ינקו דאדא

תערוכה שבמרכזה העז הארץ ישראלית ביצירתו של מרסל ינקו ויצירה של אמי ספרד בטכניקה של מציאות רבודה: "בעיני העז המתבוננת".

מתי? עד 31 באוקטובר

איפה? מוזיאון ינקו דאדא, עין הוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully