וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועה קירל תופיע בפארק הירקון: "היו התלבטויות אבל הבנתי שאני חייבת לשמח את עם ישראל"

לירון בן שושן

עודכן לאחרונה: 24.7.2024 / 12:27

המופע יתקיים ב-26 בספטמבר והפעם בשיתוף פעולה עם ענקית המופעים הבינלאומיים "לייב ניישן ישראל - קבוצת בלוסטון" שהביאה לישראל את מיטב הכוכבים הבינלאומיים. קירל: "עכשיו זו משימה יותר קשה להצליח בעולם". וכמה יעלה כרטיס?

ועדת תרבות נועה קירל/מערכת וואלה+

הזמרת נועה קירל הכריזה הבוקר (רביעי) כי תופיע בפארק הירקון - בפעם הרביעית בקריירה שלה. במסיבת עיתונאים שקיימה הבוקר, הודיעה כי המופע יתקיים ב-26 בספטמבר והפעם בשיתוף פעולה עם ענקית המופעים הבינלאומיים "לייב ניישן ישראל - קבוצת בלוסטון" שהביאה לישראל את מיטב הכוכבים הבינלאומיים בשנים האחרונות, ביניהם גאנז אנד רוזס, ברונו מארס, בון ג'ובי, מארון 5 ועוד ועוד.

בריאיון לוואלה תרבות הודתה קירל כי היו התלבטויות אם לקיים מופע פופ ענק שכזה בזמן שיש 120 חטופים בשבי בעזה ומדינה שלמה כואבת ועצובה. "החרדה והעצב זה משהו שהולך איתי כל יום. לצערי זה כבר תקופה ארוכה ככה. אבל מה שגיליתי שלצד החרדה והעצב בתקופה ההזויה הזו, שיש לנו - אמני ישראל - מתנה שהיא לשמח ולחזק דרך המוזיקה ודרך מי שאנחנו. היו לי המון סיטואציות ששימחתי וחיזקתי. במיוחד בתקופה כזו לא צריך ללכת אחורה אלא קדימה. צריך להרים את הראש, לשדר אחדות ואין דרך טובה יותר לעשות את זה מאשר מוזיקה".

הפופ חטף מכה קשה אחרי 7 באוקטובר. איך את מתמודדת עם זה?

"זה באמת נכון, אין מה לעשות. פופ זה הדבר הכי צבעוני, שמח ונוצץ. בתקופה כזו שהיא יותר עצובה, יש פחות מקום לזה. זה תקופות. בדקנו איך מתאימים את הפופ לתקופה. אני גם לא רוצה לעשות משהו לא אותנטי לי. אני לא יכולה להוציא שיר עצוב שהוא פחות אני. הכי חשוב זה לשמח את עם ישראל וזה הכי נכון. היו התלבטויות אם לקיים את המופע ולמכור כרטיסים אבל הרגשתי שזה חלק מהחובה שלי".

לגבי הפרידה שלה מחברת ההפצה הבינלאומית "אטלנטיק", אמרה: "זה הרגיש לי פחות נכון להמשיך. וזה בסדר. המקצוע הזה זה הרבה ניסוי וטעייה. פה זה קטן ובארה"ב זה מאד גדול ולוקח זמן מה הכי מתאים לי. ועכשיו אני בדרך חדשה ואני הכי מתרגשת בעולם".

נועה קירל. אלון לוין,
נועה קירל/אלון לוין

"כשפתחתי את הפארק הראשון הרימו גבה ותהו 'למה ללכת הכי גדול'", אמרה קירל במסיבת העיתונאים. "כמו הרבה דברים שאני עושה יש ביקורת אבל זה השתלם לי כי הגעתי למצב שזה נהיה מסורת וחלק ממני. תמיד יהיו ביקורות שלילית. זה בסדר. אני עושה את הכי טוב שלי במאה אחוז השקעה ומאמץ. אני נותנת את הלב והנשמה כדי לתת את החוויה הכי טובה".

בהתייחסה לאמנים הרבים, כמו אושר כהן ופאר טסי, שפותחים מופעים בפארק הירקון אמרה שהיא שמחה על כך. כשדיברה על התוכניות הבינלאומיות שלה, הדגישה כי כל התוכניות הללו בוטלו אחרי 7 באוקטובר. "היה אמור לצאת קליפ לשיר בינלאומי ולא הוצאנו. שיניתי מסלול ונתתי מקום למה שקרה במדינה. עכשיו זו משימה יותר קשה להצליח בעולם אבל זה לא מפחיד אותי, גם אם זה ייקח עוד קצת זמן. שאיפות לעתיד? מדיסון סקוור גארדן בניו יורק. זה עדיין על השולחן ואנחנו מתקדמים בתכנון של זה".

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה
נועה קירל. אלון לוין,
נועה קירל/אלון לוין

במופע של קירל תשתתף להקת נגנים בלייב, עשרות רקדנים ואורחים מפתיעים. למעלה מאלף אנשי צוות ייקחו חלק בהפקת הענק ובסביבתה של קירל מבטיחים מסכי צפייה רבים שיפוזרו ברחבי פארק הירקון. מכירת הכרטיסים תחל ביו םראשון הקרוב בשעה 10:00 באתר טיקטמאסטר. מחירי הכרטיסים: בגולדן רינג בעמידה וב-VIP בישיבה: 369 ש"ח, בדשא: 229 ש"ח, יהיו גם הנחות והטבות בחברות האשראי השונות. הטבה מיוחדת ללקוחות אמריקן אקספרס - 70 ש"ח הנחה לכל רמות המחיר.

  • עוד באותו נושא:
  • נועה קירל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully