וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גועל נפש": סשה ברון-כהן זועם על הכותרת ב-BBC על האסון במג'דל שמס

עודכן לאחרונה: 28.7.2024 / 15:03

השחקן והקומיקאי היהודי-בריטי סשה ברון-כהן הביע זעם על הכותרת של רשת הטלוויזיה הבריטית BBC סביב האסון במג'דל שמס שבו נרצחו 12 ילדים מרקטה שנורתה על ידי חיזבאללה

הלווית הילדים ההרוגים,מ'גדל שמס/מערכת וואלה

השחקן והקומיקאי היהודי-בריטי סשה ברון-כהן הביע זעם על הכותרת של רשת הטלוויזיה הבריטית BBC סביב האסון במג'דל שמס שבו נרצחו 12 ילדים מרקטה שנורתה על ידי חיזבאללה. הוא שיתף סטורי של כותבת הנאומים לשעבר של משלחת האו"ם אביבה קלומפס שבה היא כתבה "גועל נפש" לנוכח הכותרת של BBC.

בכותרת המקורית נכתב "11 מתו כתוצאה מירי רקטה על רמת הגולן הכבושה". סשה ברון כהן שיתף את תיקון הכותרת שבה נכתב "נרצחו על ידי חיזבאללה" במקום "מתו". בנוסף, נמחקו המילים "רמת הגולן הכבושה" ונכתב "ילדים ששיחקו כדורגל". כך שלמעשה המשפט המתוקן של קלומפס - וברון-כהן ששיתף אותו - הוא "12 ילדים ששיחקו כדורגל נרצחו על ידי רקטה של חיזבאללה".

כותרת BBC סשה ברון כהן. אינסטגרם, צילום מסך
כותרת BBC סשה ברון כהן/צילום מסך, אינסטגרם

אמש כאמור נהרגו מפגיעת רקטה 12 ילדים ונערים בגילי 10 עד 16. המונים ליוו את הרוגי האסון למנוחות, בהם נבחרי ציבור. 12 ההרוגים נפגעו מרקטה ששיגר חיזבאללה בזמן ששהו במגרש הכדורגל של היישוב.

בסרטון שפורסם הבוקר נראות תמונות הילדים והנערים תלויות על גדר בניין המועצה המקומית מסעדה, הישוב השכן למג'דל שמס. אלו הם 11 מההרוגים, ששמותיהם הותרו לפרסום: פאג'ר לאית' אבו סאלח (16), אמיר רבי אבו סאלח (16), חאזם אכרם אבו סאלח (15), ג'ון ואדיה איברהים (13), אזל נשאת איוב (12), פיניס אדהם ספדי (11), יאזן נאיף אבו סאלח (12), עלמה איימן פכר אלדין (11), נג'י טאהר חלבי (11), מילר מאדד אלשער (10) ונאזם פאח'ר סעב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully