וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגישת הטלוויזיה פרסמה תמונה של מלניה טראמפ בעירום: "רוצים לרדת נמוך?"

30.7.2024 / 0:15

אחת ממגישות תוכנית האירוח הפופלארית The View פרסמה תמונת עירום של אשתו של דונלד טראמפ, ותמונה של שניהם יחד עם ג'פרי אפשטיין וכתבה: "מעולם לא ראיתי תמונות עירום של קמלה האריס או של בן זוגה. קמלה גם מעולם לא חגגה עם טורפים מיניים".

מלניה טראמפ מגיעה לוועידה הרפובליקאית, יולי 2024/רויטרס

אנה נבארו, אחת מהמגישות של תוכנית האירוח הפופולארית The View, פרסמה ביום חמישי שעבר באינסטגרם שלה תמונה ישנה של מלניה טראמפ בעירום כדרך לתקוף את תומכי בעלה, וכתבה: "אתם רוצים לרדת נמוך?... אני בשמחה ארד 20,000 מיל מתחת למים".

היא צירפה תמונת עירום של מלניה משנת 2000 שפורסמה במגזין GQ הבריטי, חמש שנים לפני שדונלד טראמפ התחתן איתה, אך השניים כבר היו בני זוג. ב-TMZ דווח שבתמונה נראית מלניה מכוסה בשטיח פרווה - כשאין עליה דבר מלבד תכשיטים והיא כבולה באזיקים לתיק בתוך המטוס הפרטי של דונלד טראמפ.

נבארו, שרשומה כחברה במפלגה הרפובליקאית אך מגדירה את עצמה כ"מרכז פוליטי" יצאה בעבר לא פעם נגד טראמפ ותומכיו. היא טוענת שהתמונה שפרסמה היא התשובה למתקפות נגד קמלה האריס על מערכות היחסים הקודמות שלה, כולל האשמות שנשמעו בצד הרפובליקאי שהיא הגיעה לפסגה דרך המיטה - כלומר שכבה עם גברים בכדי להתקדם פוליטית.

המגישה כתבה: "חלק מהרפובליקנים בטלוויזיה וברשתות החברתיות משמיעים הערות מיניות נבזיות על קמלה האריס ורוצים להפוך את היסטוריית הדייטים שלה לנושא במערכת הבחירות. המדינה הזו ראויה לדיון בנושאים אמיתיים, המשפיעים על כולנו... אבל אתן רוצה להפוך את זה לנושא? קדימה".

היא הוסיפה לפוסט תמונה של בני הזוג טראמפ מבלים עם עברייני המין ג'פרי אפשטיין וג'יילין מקסוול וכתבה: "מעולם לא ראיתי תמונות עירום של קמלה האריס או של בן זוגה. קמלה גם מעולם לא חגגה עם טורפים מיניים".


עוד בנושא
בעירום מלא: התמונות החושפניות של מלניה טראמפ

מדוגמנית עירום גולד-דיגרית לאישה הראשונה: המהפך של מלניה טראמפ

sheen-shitof

עוד בוואלה

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי
דונלד טראמפ, מלניה טראמפ, ג'פרי אפשטיין וג'יליין מקסוול. Davidoff Studios, GettyImages
"קמלה מעולם לא חגגה עם טורפים מיניים"/GettyImages, Davidoff Studios

מאז שהנשיא ג'ו ביידן פרש מהתמודדות בבחירות והביע את תמיכתו בסגניתו קמלה האריס היא ספגה מטח של הערות סקסיסטיות וגזעניות מהתקשורת השמרנית. היא הותקפה על כך שאין לה ילדים (למרות שהיא אימא מאמצת לשני ילדיו של בעלה), נטען שהיא קיבלה קידומים רק בשל מוצאה השחור-אסייתי וכמה מהתוקפים שלה אף העלו את העובדה שהיא ניהלה בעבר מערכות יחסים עם מנחה תוכנית האירוח מונטל וויליאמס ועם ראש עיריית סן פרנסיסקו לשעבר ווילי בראון - כדרך לרמוז שהיא "שכבה את דרכה לפסגה".

פעילת הימין הקיצוני לורה לומר האשימה את האריס שהייתה בעבר מעניקה שירותי מין בתשלום עבור "גברים מצליחים, עשירים ושחורים" וחיזקה את הטענה שהיא ביצעה טובות הנאה מיניות בתמורה לשלטון. אולי הכי קיצוני היה הפודקאסטר הימני הפופלארי אלכס לייס שהתייחס להאריס כ"נערת ה-האק טו (Hawk Tuah) המקורית" במהלך ראיון בFox Business, וטען ש"ככה היא הגיעה לאן שהיא נמצאת" - כשהוא רומז לביצוע מין אוראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully