וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לחמתי בעזה 5 חודשים ולי קוראים חמאס?!: כתב חדשות 12 הותקף בשדה תימן והתפוצץ בשידור

עודכן לאחרונה: 29.7.2024 / 19:04

אורי איזק סיפר לגיא פלג כיצד המפגינים בשדה תימן קיללו אותו ודחפו את הצוות של חדשות 12 שהגיע לאזור: "זאת בושה וחרפה, זה לא מתקבל על הדעת". גם כתבת ידיעות אחרונות אילנה קוריאל הותקפה: "ירקו עליי. קראו לי שרמוטה, בוגדת. העיפו לי את הטלפון"

אורי איזק הותקף בשדה תימן, קשת 12, 29 ביולי 2024/קשת 12

כתב חדשות 12 אורי איזק, שהגיע לשדה תימן כדי לסקר את המפגינים שפרצו שם לבסיס במחאה על מעצר חיילי מילואים החשודים בהתעללות מינית בעצורים פלסטינים, סיפר כי הוא וצוותו הותקפו באלימות.

"תראה אנחנו הגענו לכאן, התחלנו לשדר עבורכם כמובן ובהתחלה עמדנו כמו שבדרך כלל עושים במרכז ההתרחשויות, הגענו ממש סמוך לש"ג איפה שהתאספו המפגינים", סיפר בשידור לגיא פלג. "שמה התחילו פשוט לעלות אלינו לצעוק לעברנו שאנחנו חמאס, לדחוף פה גם את רוני מרדכי וגם איקו טבשי המקליט, גם אותי, לירוק, לשפוך מים, להעיף את המצלמות".

"אני אומר לעצמי, ריבונו של עולם, קודם כל אנחנו באים להראות את המציאות כפי שהיא. לא לעשות שום מניפולציות על אף אחד. ב', אני אומר על עצמי, סליחה שאני רגע נוגע בעצמי - אני לוחם מילואים, חמישה חודשים הייתי ברצועת עזה, סיכנתי את החיים שלי, אף אחד לא יבוא להגיד לי אם אני חמאס לא חמאס או ציוני או לא ציוני. זאת בושה וחרפה שאנשים מרשים לעצמם לבוא ולהגיד ללוחם מילואים, לא משנה אם זה אני או כל אחד אחר, להעביר עליו ביקורת כזאת ולקרוא לו נוחבה, חמאס, לדחוף אותו ולהתנהג כלפיו באלימות. אני לא מבין מאיפה זה בא, זה פשוט לא הגיוני, זה לא מתקבל על הדעת, ואני חושב שהמשטרה שצריכה להיות כאן וצריכה לעצור אירועים מהסוג הזה, זה פשוט לא מעניין אותה", הוסיף.

גם כתבת הדרום של ידיעות אחרונות וynet, אילנה קוריאל, הותקפה בידי המפגינים. "אני בדמעות", כתבה בטוויטר. "ירקו עליי. קראו לי שרמוטה. בוגדת. העיפו לי את הטלפון. פעמיים. כשרק ניסיתי לעשות את העבודה שלי. ניסו לגנוב לי את הטלפון. קיללו אותי שוב ושוב. ערב רב. בוגדת. ומצד שני זה לא מפתיע אותי".

המפגינים, מגובים בחברי כנסת, פרצו לבסיס שדה תימן, בו עצורים אסירים מעזה, במחאה על מעצרם של חיילי מילואים החשודים בהתעללות מינית במחבל נוחבה. מצ"ח פתחה בחקירת החשד שעשרה חיילים היו מעורבים באירוע.

אגודת העיתונאים ירושלים גינתה את תקיפת קוריאל ואיזק. "חייב להיות ברור שתקיפת עיתונאים שעושים את עבודתם בעבור הציבור, תענה בתַקיפות ובעונשים מרתיעים. אנו קוראים למשטרה לפעול במהירות לאיתור התוקפים, ולמצות עימם את הדין במלוא החומרה", נמסר.

  • עוד באותו נושא:
  • קשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully