וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סיוע לאויב": נחום ברנע הציע לאיראן לתקוף את מטוסו של רה"מ - וחטף אש מהימין

עודכן לאחרונה: 2.8.2024 / 18:48

בטור סוף השבוע שלו בעיתון "ידיעות אחרונות", הציע העיתונאי נחום ברנע בציניות לאיראנים לפגוע במטוס "כנף ציון". פעילי ימין הביעו זעם על ברנע. טלי גוטליב: "הוא צריך לשבת בכלא כל ימי חייו"

בטור סוף השבוע שלו בעיתון "ידיעות אחרונות", הציע העיתונאי וחתן פרס ישראל נחום ברנע לאיראנים לפגוע במטוס "כנף ציון", המשמש את ראש הממשלה בנימין נתניהו. ההצעה שלו, שנכתבה כמובן בציניות, ספגה ביקורת חריפה מצד אנשי ימין.

בטורו כתב ברנע: "קטונתי מלייעץ לאיראנים מה לעשות בטיליהם, אבל נזכרתי שבאירוע אפריל נגרם נזק קל למבנה בבסיס חיל האוויר נבטים. מתברר שהאיראנים יודעים את הכתובת. אם הם מבקשים לפגוע בישראל בלי להיגרר למלחמה, הם יכולים לכוון טיל אחד על מטוס אחד, לא מאויש, שחונה בבסיס הזה. הם יקבלו פגיעה בסמל ממלכתי, יקר למדינה ויקר למשתמשים. בשתי מילים: כנף ציון. פגיעה קטנה בכנף, ובטהרן יוכלו לחגוג ניצחון. אני משוכנע שהישראלים, למרות העלבון, ימצאו דרך להבליג".

מגיש ערוץ 14 שמעון ריקלין כתב: "נחום ברנע שובר את השיא של עצמו בסיוע לאויב. ידיעות אחרונות. העיתון של המדינה הפלשתינית".

ח"כ קטי שטרית מהליכוד הוסיפה: "נחום ברנע, 'עיתונאי' ב'עיתון של המדינה' מייעץ לאיראנים לשגר טיל לעבר מטוס שאמור לשרת את סמלי השלטון בישראל בכדי שיוכלו 'לחגוג ניצחון'. אין מילים! חרפה עליו ועל העורך שחשב שזה בסדר לאשר את הטור המביש והאנטי ישראלי הזה".

ח"כ טלי גוטליב מהליכוד כתבה: "נחום ברנע 'העיתונאי' דינו מיתה או מאסר עולם. כך קבוע בסעיף 99 לחוק העונשין. ברנע משרת ומסייע לאיראן ראש ציר הרשע. בטור שרשם ייעץ לאיראנים לתקוף שוב את בסיס נבטים תוך דגש על פגיעה בכנף ציון. נחום ברנע צריך לשבת בכלא כל ימי חייו על סיוע לאויב בזמן מלחמה. אני חשה תיעוב גמור לאיש המסוכן הזה ולכל מי שאישר פרסם חרפה כזו. אין גרוע מאוייב מבית. מי שעשה מעשה המסייע לאוייב דינו מיתה או מאסר עולם. (ס. 99 לחוק העונשין)".

העיתונאי הוותיק יוסי מלמן הכניס דברים לפרופורציות כשכתב: "הומור שחור וקצת ציניות לא יזיקו. נחום ברנע בידיעות 'לא מייעץ' לאיראן מה לתקוף. כל הכבוד לתעוזה של אחד מבכירי התקשורת בישראל, חתן פרס ישראל לאמירה שמשקפת את עומק התיעוב ממשפחת נתניהו".

  • עוד באותו נושא:
  • נחום ברנע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully