וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדר גיציס שידר מפריז - עוברת אורח נכנסה בינו ובין המצלמה ועשתה פוזה. צפו

עודכן לאחרונה: 4.8.2024 / 10:12

כמו שקורה תכופות, עוברת אורח הפריעה לכתב בשידור חי, אלא שהפעם לא היה מדובר סתם בנפנוף מאחור אלא ממש בחסימת המצלמה. צפו ברגע המבדר

עוברת אורח מפריעה לכתב אדר גיציס בשידור חי מפריז/חדשות 12

אנחנו כבר רגילים לכך שבזמן שידור חי מהשטח, עוברי אורח מפציעים מאחורי הכתב כדי לזכות בשניות של תהילה באיזו ארץ רחוקה שבה אף אחד מהם לא מכיר אותם, מנופפים למצלמה וכן הלאה. הפעם זה היה אפילו בוטה יותר: בזמן שכתב חדשות 12 למשחקים האולימפיים, אדר גיציס, דיווח הבוקר (ראשון) בשידור חי מפריז, עוברת אורח במעיל דמוי פרווה החליטה להיכנס לפריים שלו. אלא שבמקרה הזה היא לא נעמדה מאחוריו, אלא ממש בצמוד למצלמה, כך שהסתירה לחלוטין את גיציס, הפריחה נשיקה לצופים, נעמדה בחיוך מתוק ואז הרימה את ידה למה שנראה כמו פרידה. בשלב הזה הבמאי חתך ממנה ומהכתב לטובת החצי השני של המסך - זכייתו של תום ראובני אמש במדליית זהב בענף גלישת רוח.

גיציס עצמו זכה לוויראליות מסוימת גם במהלך סיקור המשחקים ביום חמישי האחרון, כאשר ניסה לראיין את אורן סמדג'ה, מאמן נבחרת הג'ודו של ישראל, בזמן שזה המתין לעלייה לשידור חי עם כתב ערוץ המתחרה, טל שורר מערוץ 13. האירוע הוביל לביקורת כלפי גיציס, וגולשים האשימו אותו בניסיון להשתלט על השידור של המתחרים. עם זאת, לאחר מכן שורר שיתף תמונה משותפת עם גיציס וכתב: "אין שלום בין עמינו נעשה שלום בינינו. הכל טוב, חברים, בטלוויזיה דברים נראים לא כמו שהם בדיוק. חברים טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully