וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לאב איילנד" עם עדן פינס מגיעה למסך בישראל - החל מהשבוע הבא

עודכן לאחרונה: 4.8.2024 / 16:35

הגרסה הישראלית של להיט הריאליטי "לאב איילנד" עולה בשבוע הבא בישראל - בשירות הסטרימינג פרי טי-וי. את התוכנית, ריאליטי שידוכים עם משתתפים בלבוש מינימלי, מנחה עדן פינס ומקריין עידו מוסרי

"לאב איילנד" הישראלית. פיני סילוק,
"לאב איילנד" הישראלית/פיני סילוק

סדרת הריאליטי הפופולרית "לאב איילנד" ("Love Island") מגיע לראשונה בעיבוד ישראלי, עם עדן פינס כמנחה ועידו מוסרי כקריין. זה קורה החל מיום רביעי הבא, 14 באוגוסט, בשעה 21:00, בשירות הסטרימינג פרי טי-וי (Free TV).

הצילומים לגרסה הישראלית התקיימו ביוון בווילה סודית עם 26 מתמודדים, כולם בטווח הגילאים שבין 22-35, לצד פינס ששהתה איתם לאורך כל התקופה בתפקידה הראשון כמנחה טלוויזיונית. בסבב הראשון הצופים יפגשו 11 רווקים ורווקות שווים במיוחד, ובהמשך יודחו וייכנסו מתמודדים נוספים. כולם תועדו 24/7 לתקופה ממושכת בלבוש מינימלי, בעיקר בגדי ים - והכל במטרה לצאת מאוהבים (ולהתפרסם, יש לשער). בתחילת העונה הם מתחלקים לזוגות על פי בחירתם, ובהמשך מקבלים את האפשרות להחליף בני זוג. הם עוברים משימות ומתגברים על דילמות חברתיות וזוגיות. אלו מביניהם שישרדו את ההדחות השונות יגיעו לגמר, וזוג אחד ייצא מנצח ואוהב.

התכנית "Love Island" שודרה לראשונה בבריטניה ב-2015 וזוכה מאז להצלחה עצומה ברחבי העולם, ובפרט שוברת שיאי רייטינג בבריטניה. במפתיע היא אף התגלתה כשדכנית לא רעה: מעל חמישים זוגות שיצאו מהתוכנית בגרסאותיה מסביב לעולם המשיכו למערכת יחסים ארוכה גם בחיים האמיתיים. 17 מתוכם התחתנו ותשעה ילדים נולדו בעקבות זוגיות שהחלה על האי.

העונה של הגרסה הישראלית מונה 42 פרקים שיעלו מדי יום חול, א'-ה'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully