וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עילי בוטנר בהודעה ראשונה אחרי הפירוק: "מקימים את ההרכב הבא"

עודכן לאחרונה: 5.8.2024 / 14:55

בעקבות פירוק ילדי החוץ, המוזיקאי הבהיר לעוקביו שההרכב מסיים את דרכו ברוח טובה ומסמן את הצעד הבא: "כל אחד ממשיך להגשמת החלום הבא שלו, עכשיו מקימים הרכב חדש"

יום אחרי ההודעה על פירוק להקת עילי בוטנר וילדי החוץ, מפרסם היום (שני) בוטנר סרטון לעוקביו ברשתות החברתיות. ראשית הוא הודה על כל ההודעות שקיבל מאז ההודעה אתמול: "הרגתם! רצחתם אותי!", אמר. "לא, זה משמח מאוד מאוד מאוד, וגם מובן, אנחנו אחרי 13 שנה מגיעים לסיום הפרק הזה, ואנחנו מסיימים אותו באהבה גדולה וברוח טובה, בפרגון, במקצועיות, וכל אחד ממשיך לדבר הבא שלו, להגשמת החלום הבא שלו".

"וגם אני, שואלים אותי מאז התמונות מה הולך להיות", הוסיף, "אז אספר לכם שאנחנו מקימים בימים אלה את ההרכב הבא, וההרכב הזה יופיע עם כל השירים מכל השנים ומכל האלבומים ומכל שיתופי הפעולה, וגם יקליט את השירים החדשים שאני כותב ממש בימים אלה, אלבום שעתיד לצאת בתחילת 2025. מת להשמיע לכם כבר, ובכלל מת לשתף אתכם בכל התהליך החדש, אני מאוד מאוד מתרגש לקראתו. אז זהו, אז בסיום תודה ענקית על כל הדרך הזאת, על העליות ועל המורדות, ועל זה שאתם שם. אני מעריך את זה מאוד ואוהב אתכם מאוד, ונתראה בקרוב". צפו למעלה בסרטון.

עילי בוטנר וילדי החוץ. אביב חופי
עילי בוטנר, אדר גולד ואוהד שרגאי, 2013/אביב חופי

אתמול נודע כי עילי בוטנר וילדי החוץ, מההרכבים המצליחים בישראל בעשור האחרון, מפרידים כוחות. לצד בוטנר ככותב, המלחין והמעבד של השירים, הרכב הרוק-פופ כלל גם את הזמרים אוהד שרגאי ואדר גולד, שניהם יוצאי "כוכב נולד", ואת תום גפן שהצטרף בהמשך. בשלב מסוים הלהקה כללה גם את גל לוגסי. ההרכב החל את דרכו בתחילת העשור הקודם. בין הלהיטים שהוציא לאורך השנים ניתן למנות את "תיתן לי יד", "תם ולא נשלם", "נעים עכשיו", "רץ אלייך", "בוקר יעלה", "קדימה הלאה", "טיפות", "על קצות האצבעות" ואחרים, שזכו להצלחה גדולה. השירים כונסו לשני אלבומים.

ההודעה על פירוק ההרכב מפתיעה, מאחר שבחודשים האחרונים הוציאה החבורה כמה שירים חדשים. שירם האחרון היה "כמעט שנתיים" שיצא רק בחודש יוני האחרון. עם פירוק ההרכב, צפוי בוטנר להכריז על הקמת הרכב חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully