וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולל מחוות לתאודוריקיס ודיוק אלינגטון: פסטיבל אבו גוש חוזר הביתה

עודכן לאחרונה: 6.8.2024 / 8:56

החגיגה המוזיקלית הוותיקה תיערך בחול המועד סוכות במקביל בקריית יערים ובמרכז רבים בתל אביב, שאירח את האירוע בשנים האחרונות. כל הפרטים

תזמורת כלי הפריטה הישראלית. עדי קוזמין,
תזמורת כלי הפריטה הישראלית/עדי קוזמין

פסטיבל אבו גוש יחזור בחול המועד סוכות - כך הוכרז השבוע. החגיגה המוזיקלית נדדה בשנים האחרונות מקריית יערים בשל שיפוצים בכנסייה שאירחה אותה אל מרכז רבין בתל אביב, והשנה, בין התאריכים 22-19 באוקטובר, הוא ישוב חלקית לכנסייה המשופצת, ויתקיים בפועל בשני המקומות.

פסטיבל המוזיקה הוותיק, שנערך זה יותר מ-60 שנה, משלב מוזיקה אמנותית משלל סגנונות ותקופות. בין היתר, צפויים השנה בפסטיבל מופע מחווה למלחין היווני מיקיס תיאודוריקיס; קונצרט המוקדש לחצוצרן האגדי דיוק אלינגטון בהשתתפות טריו גיא מינטוס, בין היתר; תזמורת כלי הפריטה הישראלית תגיש יצירות מוכרות מסרטים ומחזות זמר, ומופע נוסף של מקהלת נונה יציג עיבודים ללהיטי מסרטי דיסני; ביצוע של הרקוויאם הגרמני של ברהמס; מופע המוקדש לקנטטות של באך עם קולקטיב הבארוק "בארוקדה"; הזמרת אליזט במופע של מוזיקה ברזילאית; המופע "מיסה טנגו", בהשתתפות נגן הבנדונאון מריו סטפנו פטרודרכי; אנסמבל טרמולו יגיש מופע בשם "האש הלטינית"; מחווה למלחין אריה לבנון; קונצרט מיצירותיו של המלחי הצ'כי אנטונין דבוז'אק; מופע שירי לדינו; ערב ג'אז ושאנסונים עם דבורה בנאסולי, ועוד. חלק מהמופעים יהיו פתוחים לקהל הרחב ללא תשלום.

"פסטיבל אבו גוש האחרון במרכז רבין היה כולו ימים ססגוניים של שמחה והתרוממות רוח, קונצרטים מרגשים והופעות מרתקות. והנה רק מעט יותר מיממה אחרי חגיגת התרבות והשפיות הזו, התהפך עלינו עולמנו ומצאנו את עצמנו באירוע הביטחוני הקשה והעצוב ביותר בתולדות מדינת ישראל. אנחנו מתפללים ומקווים שאת הפסטיבל השנה נחגוג יחד עם כל השבויים והחטופים שיחזרו הביתה בשלום כשחיילנו יפשטו מדים ויחזרו בריאים ושלמים לחיק יקיריהם", מסר עמית טיפנברון, המנהל המוזיקלי של הפסטיבל. את האירוע מפיקים אלון הררי ויעלה אביטל.

לפרטים נוספים היכנסו לאתר הפסטיבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully