וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן הסדרה "מיליארדים" נעצר בחשד לרצח ביוסטון, טקסס

עודכן לאחרונה: 6.8.2024 / 13:06

אקילי מקדאוול, שכיכב גם בסדרה "David Makes Man" ברשת של אופרה ווינפרי, נעצר בחשד לרצח בחניון מתחם דירות ביוסטון. התביעה טוענת כי הירי אירע לאחר עסקת סמים שהסתבכה. מנהלת העסקים של מקדאוול: "מתפללת עבור אקילי ועבור כל מי שהושפע מהטרגדיה הזו"

אקילי מקדאוול בבכורת הסדרה "David Makes Man" בהוליווד. David Livingston/Getty Images, GettyImages
אקילי מקדאוול בבכורת הסדרה "David Makes Man" בהוליווד/GettyImages, David Livingston/Getty Images

השחקן אקילי מקדאוול, בן 21, הידוע מתפקידיו בסדרות הטלוויזיה "David Makes Man" ו"מיליארדים", הואשם ברצח בטקסס. לפי הודעת משרד השריף במחוז האריס, מקדאוול נעצר בחשד לרצח סזאר פרלטה, בן 20, באירוע ירי שהתרחש ב-20 ביולי 2023.

על פי הדיווחים, האירוע התרחש בחניון של מתחם דירות בצפון-מזרח מחוז האריס, יוסטון. שוטרים שהגיעו למקום מצאו את פרלטה כשהוא מחוסר הכרה עם פצעי ירי. הוא מת במקום. עדי ראייה דיווחו כי לפני הירי התרחשה קטטה פיזית בין השניים, ולאחר מכן החשוד נמלט מהמקום ברגל.

חוקרי מחלקת הרצח עצרו את מקדאוול כשבועיים לאחר האירוע. על פי החשד, פרלטה הגיע למתחם הדירות כדי לקנות סמים ממקדאוול. התובע טען בבית המשפט כי מקדאוול נראה משוחח עם הקורבן, לאחר מכן התפתחה קטטת אגרופים, ואז מקדאוול שלף אקדח וירה בפרלטה מספר פעמים.

מקדאוול מוחזק כעת בכלא מחוז האריס בערבות של 400,000 דולר. הוא הצהיר בפני בית המשפט כי אין ביכולתו לשכור עורך דין והוקצה לו סנגור ציבורי. יצוין כי ביום לפני מעצרו בחשד לרצח, הוא נעצר בגין אישום נפרד של גניבה. החקירה בתיק עדיין נמשכת, והרשויות מבקשות מהציבור לספק כל מידע רלוונטי למחלקת הרצח.

דמיאן לואיס עם השחקן אקילי מקדאוול בסדרה "מיליארדים", עונה 5. Jeff Neumann/SHOWTIME,
דמיאן לואיס עם השחקן אקילי מקדאוול בסדרה "מיליארדים", עונה 5/Jeff Neumann/SHOWTIME
מייקל ב' ג'ורדן, טארל אלווין מקרייני, אופרה ווינפרי, אקילי מקדאוול בבכורת הסדרה "David Makes Man" בהוליווד. Rachel Luna/Getty Images, GettyImages
מייקל ב' ג'ורדן, טארל אלווין מקרייני, אופרה ווינפרי, אקילי מקדאוול בבכורת הסדרה "David Makes Man" בהוליווד/GettyImages, Rachel Luna/Getty Images

השחקן התפרסם בגיל 16 כשקיבל את התפקיד הראשי בסדרה "David Makes Man" ברשת OWN של אופרה ווינפרי, בהפקת מייקל ב' ג'ורדן. מקדאוול גילם את גיבור הסדרה בנעוריו. כאשר הסדרה, שזכתה לשתי עונות, יצאה ב-2019, כתבנו עליה על סמך פרקי הפתיחה שמדובר במשהו מיוחד: "היא טעונה בכל כך הרבה אניגמטיות וחלומיות ופיוט והמשא של ההיסטוריה השחורה בארצות הברית, עד שפעמים רבות היא מקנה תחושה של פואמה. הכל ב-'David Makes Man' מגויס לשם כך, ובפרט הבימוי והעריכה. חיתוכים מרגע אחד למשנהו שיוצרים רגעים ליריים יפים להפליא, מרגשים מאוד, או רגעים שבורים, מהירים, של פנטזיה וחלום היוצרים שכבות על גבי שכבות של רגש ועבר מתחת להווייתו של הגיבור. דברים שמושכים אותו אליהם כמו מגנט, ממש כמו שהסובבים אותו מתעקשים לגייס אותו לענייניהם המפוקפקים, הבלתי חוקיים. קורותיו של הגיבור הופכים כך לסיפור עשיר, מהפנט ויוצא דופן".

מלבד זאת הופיע מקדאוול גם בשני פרקים בעונה החמישית של הסדרה "מיליארדים" ובסרט "The Waterboyz" שיצא לאחרונה.

מנהלת העסקים של מקדאוול, ג'ונל וויט, מסרה: "זהו מצב מצער, ואני מתפללת עבור אקילי ועבור כל מי שהושפע מהטרגדיה הזו", אך סירבה להוסיף פרטים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully