וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר אדם מאוים בתביעה בטענה להפרת זכויות יוצרים בשיר "צמוד צמוד"

עודכן לאחרונה: 7.8.2024 / 13:38

"צמוד צמוד", הלהיט של עומר אדם, אודיה ושרק, הפך ללהיט ענק עם עשרות מיליוני האזנות. כעת יוצרי השיר הנושן "כוסית היא כוסית" טוענים שהשיר התפרסם בזכות שורה מהשיר שלהם, ודורשים מהזמר מאות אלפי שקלים, קרדיט ותמלוגים

הזמר עומר אדם עומד בפני תביעת זכויות יוצרים בנוגע לשירו "צמוד צמוד", כך מפרסם היום (רביעי) גיל משעלי במאקו. התביעה מתמקדת בשורה "זים זגזים, כוסית מהמגזין", שנכללה בשיר בביצוע משותף עם אודיה ושרק. מקור השורה הוא שיר מחתרתי משלהי שנות האלפיים בשם "כוסית היא כוסית". יוצרי השיר המקורי שלחו מכתב התראה לאדם ושרק על שימוש לא מורשה בטקסט. לטענתם, הקטע הספציפי הזה תרם משמעותית להצלחת "צמוד צמוד" בטיקטוק, עם אלפי שימושים ללא קרדיט או תשלום ליוצרים המקוריים.

"צמוד צמוד" הפך ללהיט גדול בישראל מאז יציאתו לפני ארבעה חודשים, כולל דירוג ראשון במצעד המוזיקה הרשמי של ישראל למשך שישה שבועות רצופים. השיר צבר 18 מיליון צפיות ביוטיוב ו-7.8 מיליון האזנות בספוטיפיי. על פי הפרסום, היוצרים המקוריים דורשים מאדם סכום של מאות אלפי שקלים, קרדיט ותמלוגים עבור השימוש בשיר, שבקליפ הרשמי שלו אדם אף מקדם את מותג המשקפיים הפרטי שלו, "קטליה".

  • עוד באותו נושא:
  • עומר אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully