וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיוון טלמור חשפה: נקרעו לי עורקים בצוואר, הייתי במצב מסכן חיים

עודכן לאחרונה: 7.8.2024 / 16:42

הזמרת שיתפה את עוקביה באינסטגרם בתהליך ההחלמה מהפציעה הקשה. "בריאות זה הדבר הכי חשוב בעולם. תגידו עכשיו תודה לגוף שלכם שהוא חכם וחזק ובריא", כתבה

הזמרת סיוון טלמור שיתפה היום (רביעי) כי היא נקלעה למצב רפואי מסכן חיים כשנקרעו לה שני עורקים בצוואר. הזמרת, המוכרת בין היתר בזכות חלקה בלהיט "מה שלא הספקתי לומר" עם עילי בוטנר ורן דנקר, סיפרה היום על תהליך ההחלמה.

"אז קפצתי על טרמפולינה (אולי קצת חזק וגבוה מדי) וכאב לי אח"כ הצוואר. במקום ללכת לרופא הלכתי במשך יומיים לכירופרקט שעשה איזו מניפולציה צווארית שכנראה היא זו שגרמה לזה. כיומיים אחר כך התחיל לכאוב לי הראש ולא הפסיק לא משנה מה לקחתי... ארבעה ימים של כאבי ראש בלתי פוסקים הביאו אותי למוקד ומשם לאיכילוב. הרופא החכם במיון חיבר את כל הנקודות ושלח אותי מיד לסי.טי. מסתבר שנהיו לי קרעים בשני עורקים בצוואר-דיסקציה. מצב מסכן חיים שדרש הרבה בירורים והשגחה ומחלקת נוירולוגיה באיכילוב היו מדהימים. באמת. אז מה עכשיו שאלתם? כל מיני תרופות ובעיקר המון מנוחה, לתת לגוף פשוט להחלים. אז כפרה עליכם אם הגעתם עד פה, רק שלחו אנרגיה של בריאות והחלמה מהירה", כתבה טלמור בתגובה לפוסט הראשי, שתיאר את תהליך ההחלמה שלה.

וכך כתבה טלמור בפוסט על ההתמודדות שלה עם המצב: "רצף השתלשלות של סיטואציות הכניס אותי לבועה של שקט. הייתי מוכרחה לעצור. אני בימים ארוכים של התבוננות, של מעט. הכל מרגיש בסלו מושן. לפעמים בא לי חברה, לפעמים לא בא לי לדבר עם נפש חיה במשך שעות. כשכואב לי, הסבלנות שלי לבחוץ קצרה. אני בוהה בקירות, לומדת את הזוויות של השמש בין התריסים בשעות השונות. מקשיבה למוזיקה המון. מדברת מעט. יקח לזה עוד תקופה, אבל אני לומדת להתמסר לזה. קשה לי מאד, כן; אני מכורה לתזוזה, ללעשות ולעבוד וללמוד ולדבר ולהכיר ולהעמיק ולנסוע ולשאול ולחלוק ו- סטופ. זה כנראה יביא דברים טובים אח"כ. בינתיים יש ימים כאלה וכאלה. אני לומדת להקשיב לשקט, לזהות סוגים שונים של צל, של צליל, לומדת דקויות באוויר".

"ובשביל להבריא? אני נחה, נותנת לזמן את מלוא המקום שלו ומציירת קווים של זהב בראש שלי, צמות מוזהבות זוהרות וחזקות שמחברות את כל החלקים שלי מחדש. בריאות זה הדבר ה כ י חשוב בעולם. תגידו עכשיו תודה לגוף שלכם שהוא חכם וחזק ובריא. אני רצינית. זה לא מובן מאליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully