וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההופעות של טיילור סוויפט בווינה בוטלו אחרי שפעילי דאעש תכננו לבצע בהן פיגוע

עודכן לאחרונה: 7.8.2024 / 23:58

במהלך מעצרו של אחד החשודים, בן 19 שנשבע אמונים לארגון המדינה האסלאמית, נמצאו חומרים כימיים, ונבדק החשד שהם היו מיועדים לשמש כחלק מפצצה. בעקבות זאת, הודיעה הפקת המופע כי שלושת המופעים שתכננו בעיר בוטלו

טריילר לסרט סיבוב ההופעות Eras של טיילור סוויפט/טיילור סוויפט

שני בני אדם נעצרו בחשד למעורבות בתכנון פיגוע בשורת אירועים בעיר וינה שבאוסטריה, לרבות בהופעה של טיילור סוויפט - כך הודיעו הערב (רביעי) הרשויות האוסטריות.

במסיבת העיתונאים נאמר כי אחד משני החשודים, בן 19 בעל אזרחות אוסטרית, נשבע אמונים לארגון המדינה האסלאמית (דאעש), וכי היו לשניהם תכניות מפורטות למתקפה המתוכננת. עוד דווח כי במהלך המעצר נמצאו חומרים כימיים, וכעת נבדק אם הם היו מיועדים להיות חלק מפצצה. "החשוד היה ממוקד במופעים של טיילור סוויפט. אותו פעולות הכנה", מסרו הרשויות.

סוויפט, שנמצאת בעיצומו של אחד מסיבובי ההופעות המצליחים בכל הזמנים, תופיע בעיר במהלך סוף השבוע, וישראלים רבים מתכננים להגיע להופעות אלה. במשטרה המקומית הבהירו בתחילה אין כל כוונה לבטל את המופעים, אך לאחר מכן הודיעה הפקת המופע כי כל שלושת המופעים שתוכננו בעיר בוטלו, וכי כספם של רוכשי הכרטיסים יוחזר.

בשנת 2017 נהרגו כ-22 בני אדם אדם ויותר מ-100 נפצעו בפיגוע של דאעש במופע של אריאנה גרנדה במנצ'סטר ארנה בבריטניה. שנתיים לפני כן נרצחו כ-130 אנשים במתקפת טרור משולבת של הארגון בפריז, שכללה טבח בתיאטרון בטאקלאן בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully