וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"באהבה שלנו": ההקלטות האחרונות של עומר דץ יוצאות לאור

עודכן לאחרונה: 8.8.2024 / 10:13

הזמר והשחקן הצעיר הלך לעולמו במרץ האחרון. הוריו, אורנה ומשה דץ, שיתאחדו החודש למופע לזכרו, מוציאים היום מיני-אלבום עם חמש סקיצות שהספיק להקליט: "זאת המתנה היקרה ביותר שהוא השאיר לנו"

עומר דץ. אור דנון,
עומר דץ/אור דנון

הזמרים אורנה ומשה דץ, שאיבדו בחודש מרץ האחרון את בנם הבכור, הזמר והשחקן עומר דץ, מוציאים היום (חמישי) לזכרו את המיני-אלבום "באהבה שלנו", ובו חמישה שירים שהספיק להקליט כסקיצות לפני מותו. דץ, יוצא "הכוכב הבא", הלך לעולמו בגיל 30, לאחר שסבל מהתקף אפילפסיה.

שיר הנושא של האלבום, "באהבה שלנו" שכתב והלחין אוהד חיטמן והפיק טל פורר, יצא במלאת ה-30 למותו של דץ, ואילו את ארבעת השירים הנוספים הפיק גיא דאן - כשמאחוריהם עומדים כותבים ומלחינים כלירן נדל, רמי קלינשטיין, אביב קורן, אביה שושני ועומר דץ עצמו. הם נועדו להיות חלק מאלבום הבכורה שלו.

האלבום יוצא כשבועיים לפני שמשה ואורנה דץ יתאחדו למופע חד פעמי בהיכל התרבות בתל אביב לזכרו של בנם, בבימוי של משה קפטן. הכנסות המופע, שבו ישולבו השירים מהמיני-אלבום החדש, ייתרמו למלגות לתלמידים בבית הספר למשחק של יורם לווינשטיין, שבו למד בעצמו.

"מהיום שנפל עלינו האסון הפרטי שלנו, החלטנו לשלב כוחות יחד ולעשות הכול כדי להנציח את עומר דרך השירים שהשאיר כצוואה חיה ודרך סיוע לתלמידים בבית הספר למשחק של יורם לוינשטיין בו עומר למד", מסרו אורנה ומשה דץ. "קשה לתאר במילים את הפעם הראשונה שישבנו באולפן ושמענו את קולו, רגע בלתי נשכח, מצמרר ומרגש ועכשיו יותר מתמיד ברור לנו שאנחנו רוצים לשתף עם כולם את ה-EP 'באהבה שלנו', המתנה היקרה ביותר שהשאיר לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully