וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזתי שנעקר מביתו צרח בשידור: "תצילו אותנו מחמאס, הם סוחרים בדם שלנו"

עודכן לאחרונה: 9.8.2024 / 20:53

קטע ששודר בערוץ הטלוויזיה הסעודי אל-חדת' מעורר סערה ברשתות החברתיות. בקטע נראה גבר עזתי שנעקר מביתו צורח: "אני קורא לכל העולם - תצילו אותנו מחמאס לפני שתצילו אותנו מהיהודים. חמאס סוחרים בדם שלנו. תראו - הנשים והילדים שלנו ברחוב"

עשרות מחבלים חוסלו ביממה: 24 שעות בחאן יונס/דובר צה"ל

קטע ששודר בערוץ הטלוויזיה הסעודי אל-חדת', שבו גבר עזתי שתוקף את חמאס, הפך ויראלי ברשתות החברתיות - וכנראה לא תראו אותו בערוץ אל-ג'זירה המקורב לחמאס. עקור עזתי שפונה היום (שישי) מביתו שבח'אן יונס צולם כשהוא צורח מלוא הגרון נגד חמאס: "אני קורא לכל העולם - תצילו אותנו מחמאס לפני שתצילו אותנו מהיהודים. חמאס סוחרים בדם שלנו. תראו - הנשים והילדים שלנו ברחוב. אני קורא לאומה הערבית והאיסלמית, למי שיש לו מעט מוסר אנושי - תצילו אותנו מחמאס לפני שתצילו אותנו מהיהודים".

צפו בקטע:

לפני כמה חודשים נרשמה מבוכה בשידור החי של רשת אל-ג'זירה הקטארית. כתב הרשת אמר לזקנה עזתית אשר התפנתה מבית שבצפון רצועת עזה לח'אן יונס שבדרום הרצועה "המצב קשה, לא נכנס אליכם סיוע", אלא שבתגובה היא הפתיעה אותו והטילה את כל האחריות על חמאס. "כל הסיוע הולך למטה (למנהרות)! הסיוע לא מגיע לאומה ולעם כולו", היא הבהירה. הכתב ניסה לשכנע אותה: "אבל מגיע הרבה סיוע ורק מעט ממנו מגיע לתושבים". העזתית בתגובה המשיכה לתקוף את חמאס ללא חשש: "לא, לא, לא. הכול הולך לבתים שלהם. הם לוקחים הכול. הם גם ירו בי ועשו בי מה שהם רוצים".

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בקטע נוסף שהופץ לפני כמה חודשים ברשתות החברתיות נראה תושב רצועת עזה המתאר את תוצאות תקיפות צה"ל ברצועת עזה לכתב אל-ג'זירה, אלא שלאחר מכן הוא המשיך ותקף את קטאר וטורקיה ואיחל להן "שאלוהים יתחשבן עמן" על האחריות שלהן לאסון שנפל על העזתיים. המראיין, כצפוי, נבהל, קטע את המרואיין בחדות ונטל ממנו את המיקרופון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully