וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: גל גדות נחשפת בתפקיד המלכה הרעה בגרסה החדשה של "שלגייה ושבעת הגמדים"

עודכן לאחרונה: 10.8.2024 / 9:19

גל גדות נחשפת בקטעים ראשונים כמלכה הרעה ב"שלגייה ושבעת הגמדים" בטיזר חדש שחשפה דיסני, כשמולה ניצבת רייצ'ל זגלר בתפקיד הנסיכה האגדית. הסרט צפוי לעלות לאקרנים במרץ 2025

טיזר לסרט לייב אקשן "שלגייה ושבעת הגמדים" עם גל גדות/דיסני

דיסני חושפת טיזר ראשון לסרט החדש "שלגייה ושבעת הגמדים", גרסת לייב-אקשן לסרט האנימציה הקלאסי משנת 1937. במרכז הסרט עומדת רייצ'ל זגלר בתפקיד שלגייה, ואילו השחקנית הישראלית גל גדות מגלמת את המלכה הרעה.

הטיזר הראשון לסרט הוקרן בכנס D23 של דיסני. זגלר וגדות עצמן הופיעו באירוע ודיברו על חוויותיהן מהסרט. גדות תיארה את התפקיד כ"מענג, רשע וקסום", והדגישה את ההנאה שבגילום דמות שונה מכל מה שעשתה עד כה. "זו הייתה חוויה מדהימה לעשות משהו שונה לחלוטין מכל מה שעשיתי בעבר," אמרה גדות.

הסרט מבטיח להרחיב את הסיפור המקורי, עם שירים חדשים מאת הצמד עטור הפרסים בנג' פאסק וג'סטין פול, לצד השירים המוכרים מהגרסה המצוירת. גדות ציינה כי היא ביקשה להעניק עומק לדמות המלכה הרעה, ולחקור את המורכבות שבדמותה. "רציתי לוודא שאנחנו שומרים עליה מענגת וטעימה, ושאנחנו מבינים מה מניע אותה. אז הרוע מעניין ולא רק שטוח," הסבירה.

הסרט צפוי לשמור על הדמויות המוכרות של שבעת הגמדים ולכלול גם דמויות חדשות. צילומי הסרט, בבימויו של מארק ווב, הסתיימו ביולי 2022, והוא צפוי לצאת לאקרנים במרץ 2025, לאחר דחייה מהתאריך המקורי ב-2024 בשל שביתת השחקנים בהוליווד.

גדות סיפרה על חוויית הצילומים: "זכינו לעבוד עם צוות מדהים וזה היה פשוט הכי טוב שיכול להיות. אני מרגישה כל כך בת מזל שזכיתי לשחק משהו כל כך רחוק ממה שאני מכירה ורגילה אליו, ונהניתי מכל רגע".

צפו למעלה בטיזר המלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully