וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטישה נוספת מרשת 13: בר שם-אור מ"הצינור" צפוי לעבור לכאן 11 - לתפקיד מפתיע

עודכן לאחרונה: 13.8.2024 / 13:40

מסתמן כי בר שם-אור מהתוכנית "הצינור" ברשת 13 צפוי להחליף את אסף ליברמן כמגיש תוכנית התחקירים "זמן אמת" של התאגיד כשלצדו מגיש נוסף

בר שם-אור. הצינור, צילום מסך
בר שם-אור/צילום מסך, הצינור

העיתונאי בר שם-אור מהתוכנית "הצינור" ברשת 13 צפוי להחליף את אסף ליברמן כמגיש תוכנית התחקירים "זמן אמת" של התאגיד כשלצדו מגיש נוסף - כך דיווח הבוקר (שלישי) עורך וואלה ברנז'ה דוד ורטהיים בעמוד הטוויטר שלו.

לפחות מבחינת רייטינג, התוכנית "זמן אמת" נחשבת לחלשה מבין תוכניות התחקירים המשודרות בערוצי הטלוויזיה, ובתאגיד שואפים להגיע ליותר קהלים.

בתאגיד בחרו שלא להתייחס.

לפני כשבועיים הודיע כאמור אסף ליברמן כי הוא עוזב את תוכנית התחקירים של כאן 11, "זמן אמת", אחרי כשבע שנים בתפקיד מגיש התוכנית. בהודעתו הבהיר ליברמן כי הוא ממשיך בתאגיד בתפקידים אחרים, ובפרט בתוכניתו בכאן רשת ב' עם קלמן ליבסקינד:

"כל פעם שנופלת ההבנה שעבודה עיתונאית מתגבשת לכדי פרק ב'זמן אמת' יש איזה רגע של לקיחת אוויר ואחריה המחשבה: יאללה יוצאים לדרך וכאן זו הייתה נשימה כבדה במיוחד. ונראה לי שעכשיו, אחרי שהיו לא מעט יציאות כאלה להכנת סרטים בשבע העונות של 'זמן אמת', זה זמן טוב לסיים. אני מרגיש שזה הרגע הנכון להפסיק להגיש את התכנית. אפשר לקרוא לזה תחושת מיצוי או תחושת סיפוק. אהיה לעוד כמה פרקים בספטמבר. תודה למערכת המופלאה, לחברים בסלוצקי ולהנהלת התאגיד".

  • עוד באותו נושא:
  • הצינור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully