וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתניקס, עלמה גוב ופסטיבל הקומדיה: 7 המלצות לאמצע אוגוסט

עודכן לאחרונה: 15.8.2024 / 10:58

פסטיבל הקומדיה על שם אפרים קישון, מופע השקת אלבום של עלמה גוב, מסיבה של אתניקס - ועוד כמה המלצות תרבותיות ששווה לשים אליהן לב השבוע

אתניקס

אחת הלהקות הוותיקות והמצליחות בישראל מגיעה לחגוג 40 שנות יצירה מוזיקלית במופע מלא להיטי ענק בלתי נגמרים.

מתי? הערב, 15 באוגוסט

איפה? טרמינל חיפה

פסטיבל דוקו.טקסט.

הספרייה הלאומית תקיים זו הפעם התשיעית את פסטיבל דוקו.טקסט. בשיתוף פעולה עם פסטיבל דוקאביב - חמישה ימים של קולנוע דוקומנטרי עכשווי מהארץ ומהעולם. השנה יתקיים הפסטיבל במשכנה החדש והמרהיב של הספרייה הלאומית, והוא יכלול הקרנות בכורה בינלאומיות ומקומיות בגן הספרייה - תחת כיפת השמיים, באודיטוריום החדש ובחללים נוספים. במהלך דוקו.טקסט. יוקרנו מעל עשרים סרטים וכן יתקיימו בו שיחות ומפגשים עם יוצרים, הרצאות, סדנאות, ומפגשים מודרכים עם פריטים מיוחדים שהוצאו לתצוגה במיוחד עבור באי הפסטיבל.

מתי? 18-22 באוגוסט

איפה? הספרייה הלאומית ירושלים

עלמה גוב

אחת האמניות המסקרנות בסביבה משיקה את אלבומה השלישי במופע חגיגי בבארבי.

מתי? 17 באוגוסט

איפה? בארבי נמל יפו

עוד בוואלה

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה

המשפחה הגיבורה שלי

אנו-מוזיאון העם היהודי, משיק פעילות סוף קיץ 2024: 'המשפחה הגיבורה שלי'. הפעילות - שתתקיים בשיתוף הרשות לקידום מעמד האישה - מזמינה משפחות עם ילדות וילדים, סבתות וסבים, דודות ודודים, לפעילות קיץ מעשירה, מעצימה ומהנה סביב הכוח והחוסן שמציע התא המשפחתי, וההשראה שמעניקים לכולנו גיבורות וגיבורים יהודיים.ות פורצי.ות דרך.

מתי? עד 29 באוגוסט

איפה? מוזיאון אנו, קמפוס אוניברסיטת תל-אביב, רחוב קלאוזנר 15, רמת אביב

פסטיבל הקומדיה

סטיבל הקומדיה על שם אפרים קישון יתקיים השנה בפעם השלישית באוגוסט הקרוב ויכלול מעל 60 אירועים ב-5 ימים ברחבי העיר ירושלים. הפסטיבל, ביוזמת תיאטרון האינקובטור ומשפחת קישון, מוקדש לקידום יצירה חדשה. במרכז הפסטיבל יוצגו בבכורה 6 הפקות מקור של יוצרות ויוצרים מבטיחות ומבטיחים מעולם הבמה ויתקיימו מגוון אירועים, ביניהם מופעי סטנד-אפ של הקומיקאים האהובים בישראל אסי כהן, גיתית פישר, יונתן ברק, אלי חביב, נועה יהודאי ועוד.

מתי? 18-22 באוגוסט

איפה? רחבי ירושלים

צלילי לילה

בשבועיים האחרונים של חודש אוגוסט יתקיימו מפגשים מוסיקליים אינטימיים עם מיטב האמנים, באתרי התיירות של צפון הנגב, אשר חזרו לפעילות בחודשים האחרונים. הכרטיסים במחיר של 30 שקל בלבד. להשלמת החוויה, האתרים המארחים יציעו גם תפריטי אוכל ושתייה בהתאם לרוח המקום עם מנות כמו פיצות בוטיק, בירות מקומיות, מנות אותנטיות מהמטבח התאילנדי, יינות ישראלים ועוד. האירועים בתמיכת משרד התיירות. מי יופיעו? עידן יניב, יהלי סובול, עלמה זהר, ארז לב ארי, ערן צור, גיא ויהל, שלומי ברכה, דנה ברגר ועוד ועוד.

מתי? 14-31 באוגוסט

איפה? רחבי צפון הנגב (לפרטים)

בא בגליל

עיריית מעלות תרשיחא ורשת המתנ"סים במעלות תרשיחא בחרו דווקא השנה, בצל המלחמה, לקיים את פסטיבל "בא בגליל - שכנים" הרביעי, מתוך רצון לחזק את תושבי הצפון ולייצר למשפחות שבוע ימים של חוויות מוזיקליות, תרבותיות, מעשירות בין התאריכים 18-23 לאוגוסט.

בין האירועים והמופעים תוכלו למצוא הקיץ הקרוב את מיטב האמנים המובילים: קובי אפללו במופע משותף עם התזמורת האדלוסית אלמוגרבייה, הזמר רביד פלוטניק, הקומיקאי אדיר מילר ומופע מחזמר לדוברי השפה הערבית מבית תיאטרון אלעאשק.

מתי? 18-23 באוגוסט

איפה? מעלות תרשיחא

  • עוד באותו נושא:
  • אתניקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully