וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציג קרואטיה חשף מה קרה מאחורי הקלעים בגמר האירוויזיון - והוא לגמרי בעדנו

עודכן לאחרונה: 14.8.2024 / 19:38

נציג קרואטיה לאירוויזיון, הזמר המכונה "בייבי לזניה", אשר זכה במקום השני בתחרות השנה, סיפר מה קרה מאחורי הקלעים של גמר האירוויזיון - והגן על ישראל: "נציג.ת אירלנד צרחה כמו כלבה מטורפת לעבר הישראלי שצילם אותה 'אל תצלם אותי!', כולם היו בהלם"

עדן גולן שרה את אוקטובר ריין בהפגנה של משפחות החטופים/מערכת וואלה

נציג קרואטיה לאירוויזיון, הזמר המכונה "בייבי לזניה", אשר זכה במקום השני בתחרות השנה, סיפר בריאיון לפודקאסט מקומי מה קרה מאחורי הקלעים של גמר האירוויזיון - והגן על ישראל.

בהתייחסו לתקרית שבה נציג.ת אירלנד במבי ת'אג צרחה והשתוללה, סיפר: "עמדנו בתור להשתתף במצעד הדגלים והכול היה סבבה. נציג.ת אירלנד ונציגת יוון עמדו שם ובדיוק מישהו עבר וצילם סרטון (הכוונה כנראה לסטייליסט איתי בצלאלי - ו"ת). האירי.ת התחיל.ה לצרוח עליו כמו כלבה מטורפת 'אל תצלם אותי!'. כולם היו בהלם והתאפקתי לא לצחוק. היא עוד אמרה 'זו חגיגה של אהבה ושלום' בזמן שנזל לה ריר מהפה. במבי מדבר.ת על 'חגיגת אהבה ושלום' בזמן הטירוף של העצבים הזה. זו הייתה דרמה מיותרת. בסוף במבי ונמו (נציג שוויץ) רצו לחדר והתחילו לבכות. לא הבנתי מה הסיפור.

"אני לא יודע למה נציגי אירלנד, יוון ושוויץ היו כל כך נסערים מהמשלחת הישראלית. הישראלים בכלל לא הפריעו לנו ולא הטרידו איש, לפחות ממה שראיתי. גם לא הבנתי למה במבי כל כך כעס.ה כשצילמו אותו.ה. יש מצלמות במקום ומצלמים את כולם. הצחיק אותי כשהיא צרחה על שלום ואהבה תוך כדי שהיא משתוללת בכעס ותסכול".

נזכיר כי נציג.ת אירלנד לאירוויזיון במבי תא'ג (31), המזדהה כנון-בינארי, סיפר.ה כי פרצ.ה בבכי כששמע.ה שישראל העפילה לגמר האירוויזיון. "בכיתי כששמעתי שישראל עלתה לגמר. איגוד השידור האירופי צריך לטפל טוב יותר בסוגיות פוליטיות עתידיות. הוא צריך לאמץ קצת יותר לב, מצפון ואנושיות".

קרואטיה אירוויזיון בייבי לזניה. קורין קאמינג EBU,
בייבי לזניה/קורין קאמינג EBU

לפני כחודשיים וחצי פורסם בעיתון הנורבגי VG כי שש מדינות איימו לפרוש מהאירוויזיון פחות מחצי שעה לפני הגמר - בגלל ישראל. על פי הדיווח, שוויץ המנצחת, נורבגיה, יוון, פורטוגל, אירלנד והממלכה המאוחדת, איימו לנקוט בצעד שהיה משנה מקצה לקצה את המשדר הנצפה בתולדות התחרות, אך המארגנים שכנעו אותם לחזור בהם מהמעשה זמן קצר לפני תחילת הערב.

לפי הדיווח, טענת המשלחות היו ביחס להתנהגות של חברי המשלחת הישראלית, ולאבטחה הרבה שהייתה סביבה. טענות דומות עלו בזמן התחרות מצד כמה מהמשלחות הללו, שנציגיהן הביעו בגלוי עמדה פרו פלסטינית. למרות הדיווח, ביוון הכחישו שהיו מעורבים בפעולה כזאת. "מכולם לא דנו או שקלנו לפרוש מהתחרות מכל סיבה שהיא. הדיווח אינו נכון לפחות בכל הנוגע ליוון", נמסר מאיגוד השידור היווני. כזכור, נציגת יוון זכתה לביקורת רבה, גם בארצה, על התנהגותה במסיבת העיתונאים לאחר חצי הגמר, שנקשרה לעמדתה ביחס לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully