וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל החשש מירי רקטות: שלומי שבת ביטל את הופעתו בצפת

עודכן לאחרונה: 15.8.2024 / 10:36

הלילה הודיעו אנשי הצוות של שלומי שבת כי הם חוששים להגיע נוכח המצב הביטחוני ולאור זאת המופע מבוטל. מהעירייה נמסר: "המופע בוטל על אף שהבהרנו לשלומי שבת כי השגרה נשמרת בצפת וניסינו לשכנע כי אין כל מגבלה או מניעה לקיים את המופע כמתוכנן"

שלומי שבת מתארח ב"ועדת תרבות"/מערכת וואלה! ראובן קסטרו

בשל המצב הביטחוני המתוח והחשש מירי רקטות מכיוון לבנון, ביטל המוזיקאי שלומי שבת את הופעתו הערב בצפת. הלילה הודיעו אנשי הצוות של שלומי שבת כי הם חוששים להגיע נוכח המצב הביטחוני ולאור זאת המופע מבוטל.

מעיריית צפת והיכל התרבות המקומי נמסר בתגובה: "לאור המתיחות הביטחונית, שלומי שבת וצוותו הודיעו הלילה כי הם חוששים להגיע לאזור הגליל ולהופיע בצפת, וזאת על אף שהבהרנו כי השגרה נשמרת בצפת וניסינו לשכנע כי אין כל מגבלה או מניעה לקיים את המופע כמתוכנן. אנו מתנצלים על אי הנוחות, על הדחייה ועל ההודעה על כך ביום האירוע עצמו, אך שוב נציין כי הפנייה הגיעה בלילה, והשקענו מאמצים רבים בניסיון לשכנע ולקיים את המופע כמתוכנן כדי לא לאכזב אתכם".

מטעמו של שלומי שבת נמסר: "יממה לפני המופע של שלומי שבת בצפת שוגרו במטח לילי כ-30 רקטות על אזור מירון והסביבה, צוות הנגנים ומשפחותיהם הפעילו לחץ גדול והודיעו למנהלים של שבת כי אינם מוכנים לקחת את הסיכון שהגזרה מתחממת. ההנהלה פנתה לעיריית צפת עם תאריך חלופי ונקבע כי שלומי שבת יגיע בסוכות הקרוב לשמח את התושבים".

  • עוד באותו נושא:
  • שלומי שבת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully