וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם שלמה ארצי, עברי לידר ונינט: מופע הענק לכבוד דוד קריבושי

עודכן לאחרונה: 15.8.2024 / 11:55

המעבד המוזיקלי, המנצח והמלחין יציין יום הולדת 80 ב-8 בנובמבר בהיכל התרבות בתל אביב. באירוע ישתתפו בין השאר שלמה ארצי, ישי לוי, עברי לידר, רבקה מיכאלי, נינט, גלי עטרי ותזמורת הטיילת של תל אביב ויושק בו ספר שכתב קריבושי על חייו

דוד קריבושי. יח"צ,
דוד קריבושי/יח"צ

המעבד המוזיקלי, המנצח והמלחין דוד קריבושי יחגוג את יום הולדתו ה-80 באירוע מיוחד שיתקיים ב-8 בנובמבר בהיכל התרבות בתל אביב. באירוע ישתתפו שלמה ארצי, עדנה גורן, אושיק לוי, ישי לוי, עברי לידר, חנה לסלאו, אלי מגן, רבקה מיכאלי, נינט טייב, הראל סקעת, גלי עטרי, חדוה עמרני, טוביה צפיר, אבי קושניר, לאה שבת ותזמורת הטיילת של תל אביב. בהרכב הקולי ישתתפו גילן שחף, שרונה בן עטר, בטי פבלו וחננאל אדרי. האירוע ינוהל אמנותי על ידי אתי אנטה-שגב ויופק על ידי פדי גרופ ו-to mix.

קריבושי החל ללמוד פסנתר בגיל שבע, שירת בתזמורת חיל האוויר בניצוחו של אריך טייך והחל את דרכו בתעשייה בעבודה עם אריק ואיינשטיינים בעיבוד מיוחד ל"ערב של שושנים", שהפך למעבד ומתזמר מבוקש. הוא נחשב בין השאר כמי שתרם לשילוב השפעות הג'אז הבינלאומי למוזיקה הישראלית. במשך 65 שנות קריירה קריבושי עבד עם מיטב האמנים, גילה כישרונות צעירים, הקים את תזמורת הטיילת, הופיע לאורך שנות ה-80 וה-90 על מסך הטלוויזיה באופן קבוע וממשיך להופיע גם בימים אלה.

באירוע יושק "כל החלומות", ספר אוטוביוגרפי שכתב קריבושי על חייו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully