וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורם שפטל באמירה מבחילה ברדיו: "משפחות החטופים הם האויב הכי מסוכן של החטופים"

עודכן לאחרונה: 15.8.2024 / 22:34

עורך הדין יורם שפטל, המשדר מדי יום חמישי תוכנית ברדיו "גלי ישראל", אמר: "מטה משפחות החטופים הם האויבים הכי נוראיים, קשים ומסוכנים של החטופים". משפחות החטופים: "קיבלנו בזעזוע את ההשתלחות"

אמירה מבחילה: עורך הדין יורם שפטל, המשדר מדי יום חמישי תוכנית ברדיו "גלי ישראל" שבה הוא משוחח עם מאזינים, אמר היום (חמישי) בתוכנית הרדיו שלו כי משפחות החטופים הם האויב הכי מסוכן של החטופים. "האשם העיקרי שאין עסקה זה כמובן רב המרצחים סינוואר, שמחזיק בחטופים. אבל מהצד שלנו זה משפחות החטופים. מטה משפחות החטופים הם האויבים הכי נוראיים, קשים ומסוכנים של החטופים".

במטה משפחות החטופים הביעו תדהמה נוכח דבריו של שפטל: "אמירתו היא המשך להסתה וההשתלחות כנגד המשפחות מצד אלו שלא עושים דבר וחצי דבר על מנת להחזיר את החטופים לארצם. חבל מאוד ששפטל בחר לנצל את הבמה שניתנה לו על מנת להשחיר את המשפחות אשר יקיריהן מוחזקים כבר למעלה מ- 10 חודשים על ידי מחבלי חמאס לאחר שהופקרו בשבעה באוקטובר. המשפחות קיבלו בזעזוע עמוק את ההשתלחות בהן דווקא בעת בה עיני כל המשפחות נשואות לקטאר בתקווה לחתימת עסקה שתחזיר את 115 החטופים הביתה, החיים - לשיקום, והחללים והנרצחים - לקבורה בארצם".

לפני שלושה חודשים אירע מקרה מכוער דומה באותה תחנת רדיו. מגיש הרדיו אבי רצון תיאר בצורה דוחה בתחנת "גלי ישראל", שבה הוא מגיש תוכנית בוקר בין שבע לשמונה, את השר והרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט, ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק ומגיש מהדורת חדשות 12 דני קושמרו.

במהלך השידור הוא השמיע הקלטת ריאיון שקיים דני קושמרו עם איזנקוט ועם אהוד ברק. כששמע את הדוברים, כינה את השר גדי איזנקוט, הרמטכ"ל לשעבר שאיבד בדצמבר האחרון את בנו במלחמה בעזה: "גדי דובוני הזללן הכרסתן", את אהוד ברק כינה "החבר של הפדופיל ג'פרי אפשטיין" ולקינוח תיאר את המראיין קושמרו: "מאזינים יקרים, המראיין הוא דני קושמרו הרומני. הפעם על תקן הבן של הלנה וניקולאי צ'אושסקו".

בעקבות הדברים, הרשות השנייה פתחה בהליך הפרה לכאורה לרדיו "גלי ישראל" - שם ציינו במיוחד כי רצון כינה "את השר וחבר הכנסת גדי איזנקוט כ'גדי דובוני הזללן הכרסתן', וכן התייחס לשדרן והמגיש דני קושמרו כ'הרומני. הפעם על תקן הבן של ילנה וניקולאה צ'אושסקו'". ברשות השנייה אמרו כי הדברים מהווים "הפרה לכאורה, בין היתר על משדר פוגע ופגיעה בשם הטוב".

  • עוד באותו נושא:
  • יורם שפטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully