וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אל תעליב אורחים", "סע, עזוב אותי": עימות חריף בשידור חי בין חיים אתגר לחיים לוינסון

עודכן לאחרונה: 16.8.2024 / 18:54

בזמן העברת השידור מ"חיים ומעין" ל"אופירה ולוינסון" נשאלו חיים אתגר ומעין אדם האם האורחת שלהם איילת שקד מתכוונת לחזור לפוליטיקה, לאחר שענו בחיוב, תקף לוינסון: "ואם היא חוזרת - אז מה?". אתגר התקומם על לוינסון ש"העליב אורחת" שלו, ולוינסון השיב. צפו

עימות בשידור חי בקשת 12 בין חיים אתגר לחיים לוינסון בזמן שהועבר השידור מאולפן "חיים ומעין", התוכנית בהגשת חיים אתגר ומעין אדם, לאולפן של אופירה אסייג וחיים לוינסון.

בזמן העברת השידור, נשאלו אתגר ואדם האם המרואיינת האחרונה שלהם, השרה לשעבר איילת שקד, מתכוונת לחזור לחיים הפוליטיים. "היא חוזרת", השיבה מעין אדם. "היא לא אמרה את זה אבל אני אומרת את זה". חיים לוינסון פחות התרגש: "נו ואם היא חוזרת - אז מה?". אתגר נזעק להגן על שקד באמרו "לא, לא, אתה לא מעליב את האורחים שלנו". לוינסון המשיך ואמר ששקד השיגה 50 אלף קולות בלבד בבחירות האחרונות בזמן שאתגר צעק "לא, אני לא רוצה, היא יושבת פה באולפן!".

חיים אתגר חיים לוינסון אופירה מעיין אדם. קשת 12, צילום מסך
חיים וחיים, אופירה ומעין/צילום מסך, קשת 12

לוינסון התרגז והטיח באתגר: "תפסיק לחשוב על להיעלב או לא להיעלב. זה החיים שלנו, עם כל הכבוד. אני חושב שאחת הבעיות המרכזיות של הרכילות הפוליטית של האולפנים זה לשאול שאלה האם איילת שקד תרוץ לפוליטיקה או לא תרוץ לפוליטיקה. בפעם האחרונה שהיא רצה בבחירות היא הביאה 50 אלף קולות, היא לא תשנה את המפה הפוליטית".

מעין אדם ענתה לו: "עוד לא התחילה התוכנית שלך ואתה בכזה ריב עם עצמך. חיים לוינסון, זו פעם אחרונה שאתה מרים את הקול על חיים שלי". לוינסון לא צחק והמשיך: "יש התאהבות יתר בשאלות הפרסונליות. המדינה הזו הולכת לאבדון וכל היום עסוקים ברכילות הזו של מי ירוץ עם מי".

אתגר ענה לו בעוקצנות: "חיים, אתה היחיד שיודע במדינה איך לראיין, אתה היחיד שיודע לספק כותרות, אתה היחיד שלא מחפש קליק-בייט, תהיה 24 שעות בטלוויזיה, יבואו אורחים, תעליב אותם, בחייאת, די, עזוב, יש דרך מכובדת לדבר לאנשים, אח שלי. עזוב אותי, סע, סע, קח את השידור. אין לי כוח לזה, אין לי כוח לעלבונות לאורחים. אני פוגש נוכלים ורמאים, ואפילו שאני מאוד טעון, יש דרך וצורה. אפשר למצוא דרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully