וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שאחיינו נרצח בנובה, גיא זוארץ חשף בשידור כי בן משפחה נוסף שלו נהרג

עודכן לאחרונה: 17.8.2024 / 22:21

כעשרה חודשים אחרי שאחיינו עילי ברעם נרצח בטבח במסיבת הנובה ב-7 באוקטובר, בישר מנחה "האח הגדול" בשידור חי בפתח התוכנית "האח הגדול" כי הבן של בת דודתו נפל בקרב ברצועת עזה: "התבשרנו על אבידה נוספת, רס"ן יותם פלד, בנה של בת דודתי. כאב רודף כאב"

גיא זו-ארץ מספר במהלך הגשת "האח הגדול" כי בנה של בת דודתו נפל בקרבות בעזה/רשת 13

כעשרה חודשים אחרי שאחיינו עילי ברעם נרצח בטבח במסיבת הנובה ב-7 באוקטובר, בישר הערב (שבת) מנחה "האח הגדול" גיא זו-ארץ בשידור חי בפתח התוכנית "האח הגדול" כי הבן של בת דודתו נפל בקרב ברצועת עזה.

"המלחמה הזו גובה מחיר כבד מכולנו", אמר בדמעות. "רק לפני כמה שעות התבשרנו על עוד אבידה במשפחה שלנו, רב סרן (מיל') יותם פלד, בנה של בת דודתי האהובה טלי נפל היום בקרבות בעזה. כאב רודף כאב, הלב כבר לא מצליח להחזיק את הצער על כל החיים שאבדו. את יותם, את עילי, אי אפשר כבר להציל. אבל בעזה יש חטופים חיים שאנחנו חייבים להחזיר אותם הביתה. הלוואי שנשמע כבר בימים הקרובים את הבשורה על שחרורם".

רס"ן (במיל') יותם יצחק פלד. דובר צה"ל
יותם יצחק פלד/דובר צה"ל

בתחילת יוני שודר פרק הפתיחה של "האח הגדול", ובו נשא זו-ארץ מונולוג מרגש כשדיבר על אחיינו עילי ברעם בן ה-27 שנרצח בשבת השחורה. "גם עבורנו הימים האלה מורכבים ולא פשוטים", אמר. "כל עונה אנחנו אומרים שהבית הזה הוא הבית של המדינה. המדינה שלנו עדיין כואבת, עדיין עצובה, עדיין קמה לבקרים קשים, עדיין מחכה שכל החטופים יחזרו לביתם. אסון 7 באוקטובר פגע כמעט בכל בית בישראל, זה קרה גם במשפחה שלי. האחיין שלי נרצח במסיבת הנובה והזמן הזה שעבר לא ריפא, לא השכיח את מה שכולנו מרגישים ואת ההתמודדות הזו שאנחנו עוברים כאן במדינה אנחנו נראה גם בבית הזה, את הגבורה, את ההתרגשות מכוחם של החיים וגם את האהבה וההומור".

  • עוד באותו נושא:
  • גיא זוארץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully