וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה גרם לבכיר חמאס להשתולל ולפוצץ את הריאיון ב-CNN? צפו

עודכן לאחרונה: 19.8.2024 / 9:50

בכיר חמאס אוסמה חמדאן התראיין לרשת האמריקאית CNN ממקום מושבו בדוחה שבקטאר ונטש בזעם לאחר שהמגיש לחץ עליו ושאל אותו אם הארגון שלו נושא באחריות כלשהי למותם של רבבות הפלסטינים בעזה. צפו בריאיון ובפיצוץ שלו

בכיר חמאס אוסמה חמדאן התראיין לרשת האמריקאית CNN ממקום מושבו בדוחה שבקטאר ונטש בזעם לאחר שהמגיש לחץ עליו ושאל אותו אם הארגון שלו נושא באחריות כלשהי למותם של רבבות הפלסטינים בעזה.

"עשרה חודשים לאחר תחילת המלחמה, ו-40 אלף פלסטינים - רובם אזרחים - נהרגו בעזה. ב-7 באוקטובר חמאס הרג מאות אזרחים ישראלים. האם חמאס היום מתחרט על מתקפת 7 באוקטובר?", שאל המראיין ג'ים סקיטו את חמדאן. "נראה לי שאתה נותן לישראלים זכות להרוג את הפלסטינים", ענה בכעס חמדאן. "אתה צריך להבין שישראל הורגת פלסטינים במשך 76 שנים וכשהפלסטינים מגיבים לכיבוש - הם צריכים להתחרט".

המראיין לא הרפה מבכיר חמאס: "אני מסקר את הנעשה בישראל כבר 20 שנה ואני סיקרתי באופן אישי פיגועי טרור שחמאס ביצע. אני רק רוצה לדעת אם חמאס נושא באחריות למותם של כל כך הרבה אזרחים פלסטינים חפים מפשע בעזה, כי כפי שאתה יודע - חמאס מסתתר בתוך בתי חולים, בתי ספר ומתחת לאדמה בעזה".

אוסמה חמדאן התראיין ל CNN ונטש בזעם את הריאיון. CNN, צילום מסך
חמדאן/צילום מסך, CNN

חמדאן המשיך והתרגז: "אתה רואה את הנעשה דרך עיניים ישראליות". השניים המשיכו להתעמת והמגיש המשיך והתעקש: "האם חמאס מקבל אחריות על מה שקורה בעזה?". חמדאן: "אתה תומך בהרג של פלסטינים. תראה מה קורה בגדה, אין שם שליטה של חמאס וישראל הורגת פלסטינים רבים שם". חמדאן רתח מזעם וצעק: "אתה רק רוצה לשמוע את עצמך, הישראלים הורגים אותנו, תודה רבה, אתה תומך בהרג פלסטינים. חבל לשמוע את זה מה-CNN". בשלב זה חמדאן מפוצץ את הריאיון ונוטש אותו.

המראיין צייץ לאחר הריאיון: "דחקתי את בכיר חמאס אוסמה חמדאן לפינה לקבל תשובה האם חמאס מקבל אחריות כלשהי לאובדן חיי אזרחים בעזה. הוא לא ענה ובמקום זאת לקח אותי לשיעור היסטוריה של אירועים שהוא לא ידע שהייתי עד להם בעצמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully