וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחזמר "מברוכ" ביטל את הגעתו לנהריה הערב: "השחקנים מפחדים"

עודכן לאחרונה: 19.8.2024 / 21:02

המחזמר "מברוכ" של תיאטרון הילדים הישראלי ביטל את הגעתו הערב להיכל התרבות בנהריה בשל חששם של שחקני ההצגה מהמצב הביטחוני בעיר: "שחקני ההצגה אמרו שהם מפחדים להגיע"

המחזמר "מברוכ" של תיאטרון הילדים הישראלי ביטל את הגעתו הערב (שני) להיכל התרבות בנהריה בשל חששם של שחקני ההצגה מהמצב הביטחוני בעיר. זו הפעם השנייה שהתיאטרון מבטל את הגעת ההצגה לעיר בשל החשש מהמצב.

נציגה מטעם ההפקה צלצלה ועדכנה את היכל התרבות נהריה כי "השחקנים מפחדים להגיע ולכן הם נאלצים לבטל את המופע גם הערב". זאת למרות ניסיונות רבים מצד מנכ"לית היכל התרבות נהריה עופרה כהן אלקיים לשכנע את מנכ"ל תיאטרון הילדים להגיע. יצוין כי המופע לא בוטל על ידי פיקוד העורף.

מנכ"לית היכל התרבות נהריה, עופרה כהן אלקיים, מסרה: "ההפקה של 'מברוכ' הודיעה הבוקר כי לאור המצב הביטחוני הם מבטלים את ההצגה בנהריה. לאחר דין ודברים עם ההפקה הוסבר להם כי פיקוד העורף לא שינה את ההנחיות בנהריה ואין מדיניות ביטולים. למרות הסבר זה הם טענו כי האומנים לא מוכנים להגיע לנהריה, ביקשתי שימתינו כדי שנשוחח עם המשרדים המייצגים את האומנים, אך להפתעתי הם כבר הודיעו ללקוחות ולמשרדי הכרטיסים על ביטול המופע. כאמור ביטול חד צדדי. לא יעלה על הדעת כי תושבי נהריה והאיזור יפגעו פעמיים, לא מספיק שאנו מצויים בחרדה יום יומית, לוקחים לנו גם את הרוח. התרבות היא המפלט שלנו, להפיג את הלחץ והמתח. לשמוח קצת ולשכוח את הפחדים והחרדות. שיקחו דוגמה מהשחקנים והאומנים האמיצים שמגיעים לנהריה להופיע בנהריה מתוך הבנה שהחוסן שלנו טמון ברוח ובנפש. אכזבה ענקית! הייתי מצפה שדווקא עתה יגיעו ויתגייסו לרומם לתושבי הצפון את הנפש!"

מהפקת "מברוכ" נמסר: "לצערנו, לאור המצב הביטחוני, נאלצנו לדחות את קיום המופע. אנו מבינים את האכזבה הרבה שנגרמה לקהל היקר שלנו בנהריה. הצוות שלנו מחויב להביא את האמנות לכל קצוות הארץ, כולל נהריה, ואנו פועלים כדי למצוא פתרונות שיאפשרו קיום ההופעה בצורה הבטוחה ביותר בעתיד הקרוב. אנו מודים לכם על התמיכה וההבנה ומצפים לעדכן בהקדם על מועדים חדשים להופעה בנהריה".

אלין גולן בהצגה "מברוכ". יח"צ,
מברוכ/יח"צ

ביום חמישי ביטל המוזיקאי שלומי שבת את הופעתו בצפת בשל המצב הביטחוני המתוח והחשש מירי רקטות מכיוון לבנון. מעיריית צפת והיכל התרבות המקומי נמסר בתגובה: "לאור המתיחות הביטחונית, שלומי שבת וצוותו הודיעו הלילה כי הם חוששים להגיע לאזור הגליל ולהופיע בצפת, וזאת על אף שהבהרנו כי השגרה נשמרת בצפת וניסינו לשכנע כי אין כל מגבלה או מניעה לקיים את המופע כמתוכנן. אנו מתנצלים על אי הנוחות, על הדחייה ועל ההודעה על כך ביום האירוע עצמו, אך שוב נציין כי הפנייה הגיעה בלילה, והשקענו מאמצים רבים בניסיון לשכנע ולקיים את המופע כמתוכנן כדי לא לאכזב אתכם".

מטעמו של שלומי שבת נמסר: "יממה לפני המופע של שלומי שבת בצפת שוגרו במטח לילי כ-30 רקטות על אזור מירון והסביבה, צוות הנגנים ומשפחותיהם הפעילו לחץ גדול והודיעו למנהלים של שבת כי אינם מוכנים לקחת את הסיכון שהגזרה מתחממת. ההנהלה פנתה לעיריית צפת עם תאריך חלופי ונקבע כי שלומי שבת יגיע בסוכות הקרוב לשמח את התושבים".

  • עוד באותו נושא:
  • נהריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully