וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מטריקס נכתב על ידי בחורי ישיבה": החירטוט הלא ייאמן החדש של גלית דיסטל

עודכן לאחרונה: 19.8.2024 / 18:31

חברת הכנסת מהליכוד טענה בפאנל בנושא זהות יהודית ששודר בערוץ 14 שהסרט המצליח "מטריקס" "נכתב על ידי שני תלמידי ישיבה" - בזמן שהאמת הפוכה כמעט לחלוטין. צפו

ח"כ גלית דיסטל אטבריאן מהליכוד השתתפה היום (שני) בפאנל בנושא זהות יהודית בערוץ 14 ושברה שיאים של סילוף האמת כשטענה שהסרט "מטריקס, שהוא אחד הסרטים הכי טובים אי פעם, נכתב על ידי שני בחורי ישיבה", בעוד שלמען האמת הסרט ששבר את הקופות וזכה בפרסי אוסקר נכתב ובוים על ידי האחיות לאנה ולילי ווצ'אוסקי, זוג אחיות טרנסיות אמריקאיות משיקגו. לא רק זאת: שתי האחיות הללו כלל לא יהודיות ואף הן מגדירות את עצמן כאתאיסטיות גמורות.

האמירה התמוהה של דיסטל עוררה תגובות רבות ברשת. יוצר "ארץ נהדרת" והכותב הראשי שלה, דוד ליפשיץ, כתב: "זה באמת מדהים כמה מטומטם ושקרן אפשר להיות ועדיין להיות נבחר ציבור. קטי שטרית, ניסים ואטורי, גלית דיסטל, פשוט ערימה של אנשים חסרי מושג וחסרי כישורים שהאצבע שלהם היא שקובעת את החיים כאן. אחרי זה מתפלאים איך קרה 7 באוקטובר ואיך אנחנו הולכים אחורה בכל תחום".

צייצן אחר פרסם את תמונתו של הכדורסלן מייקל ג'ורדן וכתב: "גלית דיסטל: מדובר בתלמיד ישיבה, מיכאל ירדן שמו". אחר כתב: "גלית דיסטל: וישנו גם סרט המופת "ילדות רעות" שעוסק במאבק הירושה של בנות צלפחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully