וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא פלג נגד איילה חסון: "היא כתם ענק על השידור הציבורי בישראל"

עודכן לאחרונה: 19.8.2024 / 22:22

בשיחה עם מאזין שעלה לשידור בתוכניתו של פלג ברדיו 103fm, ביקש המאזין לשוחח עמו על הסרטון משדה תימן שבו נראו לכאורה לוחמי צה"ל מתעללים במחבלי חמאס. לאחר שהמאזין החמיא לחסון, אמר פלג: "חסון היא כתם ענק על השידור הציבורי בישראל"

העיתונאי גיא פלג, הכתב המשפטי של חדשות 12, תקף בצורה חריפה את מגישת כאן 11 איילה חסון. בשיחה עם מאזין שעלה לשידור בתוכניתו של פלג ברדיו 103fm, ביקש המאזין לשוחח עמו על הסרטון משדה תימן שבו נראו לכאורה לוחמי צה"ל מתעללים במחבלי חמאס.

המאזין שיבח את איילה חסון שפרסמה את הסיפור בכאן 11 ואמר כי היא אחת העיתונאיות הטובות בישראל. בתגובה אמר פלג: "בעיניך, בעיניי היא שערורייה גדולה. איילה חסון היא כתם גדול על השידור הציבורי בישראל וגם כתם גדול על גולן יוכפז (מנכ"ל התאגיד - ו"ת). איילה חסון עבדה איתי ברשות השידור ואיילה חסון במשך שנים חלקה איתי את אותו חדר ואני ראיתי את הדרך שהיא הלכה בה. הייתי מלא הערכה לעבודה שלה ולרצינות שלה, לדרך הארוכה שהיא עשתה. אני גם עבדתי עם גולן יוכפז. אני מעריך את יוכפז גם כשדרן, גם כעורך וגם כמנהל. למרות זאת אני חושב שמה שאיילה חסון משדרת זה כתם ענק על השידור הציבורי בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully