וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצרי "חברים" חושפים: הצענו למת'יו פרי לעזוב את הסדרה בגלל ההתמכרות שלו

עודכן לאחרונה: 20.8.2024 / 11:13

בריאיון חשפו יוצרי "חברים" כי הציעו לפרי לעזוב את הסדרה, אך השחקן סירב. לימים טען שהסדרה הצילה את חייו. "כשנודע לנו על ההתמכרות, כבר היינו משפחה במובנים רבים", אמרו היוצרים

טריילר לראיון חושפני עם מת'יו פרי - ‘Matthew Perry- The Diane Sawyer Interview' -/ABC

מרת'ה קאופמן ודיוויד קריין, יוצרי הסדרה המצליחה "חברים", חשפו בראיון ל"טיימס" הבריטי כי הציעו למת'יו פרי לעזוב את הסדרה כאשר נודע להם על מאבקו בהתמכרות. קריין סיפר: "כשנודע לנו על ההתמכרות, כבר היינו משפחה במובנים רבים. הגיע רגע שבו שאלנו אותו: 'אתה רוצה להפסיק [להשתתף בסדרה]?'. אך הוא התעקש בנחרצות: 'לא, זה מאוד חשוב לי'".

בראיון למגזין "פיפל" ב-2022, פרי הודה כי ההישארות בסדרה כנראה הצילה את חייו. "העובדה שהייתי מחליף את הכל כדי לא לסבול מהמחלה הזו היא נכונה," אמר פרי. "אבל אני לא ממעיט בערך החוויה המהנה שהייתה לי ב'חברים'. והכסף היה מדהים. החוויה היצירתית של להיות ב'חברים' כנראה הצילה את חיי".

פרי שיבח את תמיכת חבריו לצוות: "הם היו מבינים וסבלניים. זה כמו פינגווינים. בטבע, כשאחד חולה או פצוע מאוד, הפינגווינים האחרים מקיפים אותו, תומכים בו והולכים סביבו עד שאותו פינגווין יכול ללכת בעצמו. וזה בערך מה שהצוות עשה בשבילי."

קאופמן הביעה את רצונה להנציח את זכרו של פרי בשתי דרכים: "האחת היא לתרום למרכזי טיפול בהתמכרויות - בואו נילחם במחלה. והשנייה היא לצפות ב'חברים' ולזכור אותו לא כאדם שמת כך, אלא כאדם שהיה מצחיק להפליא והביא שמחה לכולם."

מת'יו פרי. Getty images, עיבוד תמונה
סירב לעזוב. פרי/עיבוד תמונה, Getty images

פרי, שגילם את דמותו של צ'נדלר בינג בסיטקום האהוב של רשת NBC, השתתף בסדרה לאורך כל 10 עונותיה, מ-1994 ועד 2004. הוא מת באוקטובר 2023 בגיל 54, כתוצאה מ"השפעות אקוטיות של קטמין". פרי התמודד עם התמכרות לסמים ואלכוהול במשך רוב חייו הבוגרים, כאשר ההתמכרות החלה שלוש שנים לאחר תחילת צילומי "חברים" בעקבות תאונת אופנוע ים. הוא עבר 15 פעמים גמילה והוציא יותר מ-7 מיליון ליש"ט במאבק בהתמכרות.

בשבוע שעבר חמישה אנשים, כולל העוזר האישי של פרי והרופאים שטיפלו בו, הואשמו בקשר למותו. לפי מסמכי בית המשפט, פרי השתמש בקטמין שש עד שמונה פעמים ביום לפני מותו. ביום עצמו הוא קיבל לפחות שתי זריקות קטמין. המילים האחרונות שלו, לפי הדיווחים, היו בקשה מהעוזר שלו "להזריק לו אחת גדולה". פרי נמצא ללא רוח חיים באמבט הג'קוזי בביתו.

  • עוד באותו נושא:
  • מת'יו פרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully