וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מתנצל": זאת הסיבה לעצירות הבלתי פוסקות בהצהרה של דובר צה"ל

עודכן לאחרונה: 20.8.2024 / 20:50

בהצהרה ששודרה בערוצי הטלוויזיה, הרחיב הגרי על חילוץ שש גופות הישראלים שנחטפו לרצועת עזה ב-7 באוקטובר, אך נאלץ לעצור את דבריו כמה פעמים והתנצל על כך. הסיבה: תקלה טכנית בפרומפטר שממנו הקריא את דבריו

משפחות חטופים הדליקו מדורה בבגין כאזהרה מהסלמה אם לא תהיה עסקה/דנור אהרון

דובר צה"ל, תא"ל דניאל הגרי, התנצל פומבית על שרשרת התקלות שאירעו בהצהרה שלו הערב (שלישי). בהצהרה ששודרה בערוצי הטלוויזיה, הרחיב הגרי על חילוץ שש גופות הישראלים שנחטפו לרצועת עזה ב-7 באוקטובר, והודה כי צה"ל הגיע אליהם מאוחר מדי, כלשונו. אולם, הגרי עצר את דבריו כמה פעמים, והסביר כי תקלה טכנית גרמה לעצירות. בסוף מסיבת העיתונאים הוסיף: "אני מתנצל". הסיבה לשרשרת העצירות בדברים של הגרי היא תקלה טכנית שקרתה בפרומפטר שממנו הקריא דובר צה"ל.

בדברים שנשא במסיבת העיתונאים אמר הגרי: "במבצע מורכב של חילצו כוחות צה"ל את החטופים אברהם מונדר, יורם מצגר, אלכס דנציג, חיים פרי, נדב פופלוול ויגב בוכשטב. בבוקר 7 באוקטובר הם נחטפו מקיבוץ ניר עוז ונירים חיים והם נהרגו באכזריות בשבי חמאס. אמש, כוחות צה"ל מאוגדה 98 ושב"כ בהכוונה מודיעינית חשפו מנהרה תת-קרקעית. פעילות הכוחות בשטח עדיין נמשכת. עד כה, חיסלו הכוחות עשרות מחבלים במרחב.

"קהילת ניר עוז תבעה משפט: 'החיים לשיקום והמתים לגבורה'. אנחנו נחושים להחזיר את כל החטופים הביתה. הלילה, הצלחנו לחלץ את ששת החטופים אבל זה היה מאוחר מידי. כרגע נותרו 109 חטופים ואנחנו לא נוותר על אף אחד - זו מטרת מלחמה. לא נוכל לחלץ את כל החטופים במבצעי חילוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully