וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריטה: איפה שתושבי העוטף יחליטו לציין את 7 באוקטובר - אהיה איתם

עודכן לאחרונה: 21.8.2024 / 17:54

על רקע הודעת קיבוצים רבים מעוטף עזה שלא ישתפו פעולה עם הטקס הממלכתי לציון אירועי 7 באוקטובר, הודיעה הזמרת ריטה כי תגיע לכל מקום שבו תושבי העוטף יבחרו לציין את יום הזיכרון: "אגיע לכל קיבוץ או מושב ב-6 או 7 באוקטובר כדי לחבק את הלב והנשמה הכואבים"

ריטה והמפיק המוזיקלי אייל ליאון קצב, הפועל תחת הכינוי ELK, בריאיון לוואלה תרבות לרגל השקת אלבומם "DUENDE"/סטילס: ראובן קסטרו, קליפ: ריש הפקות

על רקע הודעת קיבוצים רבים מעוטף עזה שלא ישתפו פעולה עם הטקס הממלכתי לציון אירועי 7 באוקטובר, הודיעה הזמרת ריטה כי תגיע לכל מקום שבו תושבי העוטף יבחרו לציין את יום הזיכרון. בכך רומזת ריטה כי לא תשתף פעולה עם הטקס הממלכתי של מירי רגב.

"עם יקר שלי", כתבה ריטה בפוסט שפרסמה באינסטגרם שלה. "אני אגיע לכל קיבוץ או מושב בעוטף עזה, ב-6 או ב-7 באוקטובר כדי לחבק ולנחם את הלב והנשמה הכואבים והאבלים של כל המשפחות שאיבדו את היקר להם מכל. ואיפה שהם יחליטו לציין את הזיכרון והשבר - אני אהיה שם איתם. כולי תקווה שנתבשר בימים הקרובים על החזרת החטופים הביתה".

ריטה בהשקת אלבומה "DUENDE" בדיזנגוף סנטר בתל אביב. ראובן קסטרו
ריטה/ראובן קסטרו

קיבוץ ניר עוז פרסם היום (רביעי) הודעה בעניין הטקס הממלכתי לציון טבח 7 באוקטובר. בהודעה נאמר: "בזמן שאנו קוברים את מתינו שנרצחו בשבי החמאס, לא מפתיע שממשלת ישראל והעומד בראשה שנמנעו עד היום מביקור בניר עוז, הקיבוץ שהופקר כליל, לא הציעו לחברי ותושבי הקיבוץ להשתתף בטקס. הרי אין זה מסתדר שתפאורת ההצגה תהווה תזכורת למחדל הגדול ביותר שאי פעם אירע במדינת ישראל".

בהודעה מבהיר הקיבוץ: "גם וככל שנוזמן, נסרב לשתף פעולה עם טקס פוליטי שינוהל על ידי הממשלה. מי שהוביל לשבר מוחלט באמון, לא יוכל לטשטש אותו באמצעות טקסים ולהשתמש בנו כניצבים. אנו מציעים לממשלת ישראל להעביר את התקציבים לגוף אזרחי, שיכלול נציגים מכל קשת החברה הישראלית ויהיה אחראי באופן מלא על ניהול אירועי היום, ללא פוליטיקאים".

קיבוצים נוספים הודיעו כי לא ישתפו פעולה עם הטקס הממלכתי המתוכנן על ידי הממשלה, ביניהם קיבוץ בארי, יד מרדכי, רעים ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • ריטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully