וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הרשת צוחקת על חיים שמאוהב במלאני. חבריו מבקשים: "די להשפיל אותו"

עודכן לאחרונה: 22.8.2024 / 10:24

לאור ריבוי הסרטונים שרצים ברשתות החברתיות, אשר לועגים לחיים מהאח הגדול בטענה שהוא מחזר ללא הרף אחרי הדיירת מלאני, פנו מפעילי עמוד האינסטגרם של חיים לציבור וביקשו להימנע מהעלאת תוכן פוגעני: "אנו מבקשים מהקהל להימנע מהנחות שגויות"

גיא זו-ארץ מספר במהלך הגשת "האח הגדול" כי בנה של בת דודתו נפל בקרבות בעזה/רשת 13

לאור ריבוי הסרטונים שרצים ברשתות החברתיות, אשר לועגים לחיים טוויטו מהאח הגדול וטוענים שהוא מחזר ללא הרף אחרי הדיירת מלאני, פנו מפעילי עמוד האינסטגרם של חיים לציבור וביקשו להימנע מהעלאת תוכן פוגעני.

"בהמשך לטענות ולביקורות האחרונות בנוגע לחיים, אנו רואים לנכון להוציא הודעה זו על מנת להבהיר את עמדתנו ולהתייחס למצב הנוכחי", נכתב. "ראשית, אנחנו מכבדים את חופש הביטוי ומבינים את זכותם של אנשים להביע את דעתם. ברצוננו להדגיש כי חיים הוא חבר קרוב של מלאני, אנו מבינים כי התנהגויות מסוימות עלולות להתפרש בצורה שגויה או לא מדויקת ולכן חשוב לנו להדגיש את הדברים הבאים. חשוב להבין בין ביקורת עניינית לבין ביקורת פוגענית. חיים בחר להיחשף בצורה אמיצה ולשתף את החששות והפחדים שלו מחיי היומיום".

חיים, "האח הגדול" עונה 14 פרק 18. רשת 13, צילום מסך
חייים מהאח הגדול/צילום מסך, רשת 13

"בימים האחרונים אנו שמים לב לעלייה חדה בכמות התוכן הפוגעני בו אנו נתקלים ברחבי הרשת, משפיענים, יוצרי תוכן ומובילי דעת קהל בחרו להצטרף בקלות דעת לגל הביקורות הדורסניות שיש בה כדי לפגוע בכבודו של חיים או להטיל ספק בכוונותיו. אנו מבקשים לשמור על כבוד הדדי, אנו קוראים לקהל לשמור על רגישות ולכבד את המשתתפים בתוכנית ולהימנע מהשפלתם או מהפצת טענות שיכולות להזיק לאותו דייר ומשפחתו. אנו מבקשים מהקהל להימנע מהנחות שגויות. זכרו שיש פער עצום בין מה שאנו רואים מבחוץ לבין מה שקורה בבית. תודה על ההבנה והתמיכה".

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully