וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניה ברבי סירב להופיע בטקס הזיכרון הממלכתי ל-7 באוקטובר

עודכן לאחרונה: 22.8.2024 / 17:52

המוזיקאי בניה ברבי סירב להופיע בטקס הזיכרון הממלכתי לטבח 7 באוקטובר: "בחרנו כמו בכל השנה האחרונה להמשיך להופיע ולחזק את החיילים, הפצועים, המפונים ואת משפחות החטופים שזה הדבר החשוב מכל"

בניה ברבי, "נוצה ברוח"/בימאי: ניתאי בארי, סאונד: אילן לוי, תאורה: יוסי אדיג'ס, סטילס: ראובן קסטרו, הפקה: שי ורקר וחגית ברק, איפור: בר ארד

אחרי הקיבוצים בעוטף עזה, המחאה מגיעה גם לאמנים: המוזיקאי בניה ברבי סירב להופיע בטקס הזיכרון הממלכתי לטבח 7 באוקטובר. כך פרסם לראשונה רן בוקר.

נתנאל מויאל, איש יחסי הציבור של בניה ברבי, מסר: "אכן, קיבלנו פנייה לקחת חלק בטקס, ובחרנו כמו בכל השנה האחרונה להמשיך להופיע ולחזק את החיילים, הפצועים, המפונים ואת משפחות החטופים שזה הדבר החשוב מכל. בהזדמנות זו, אנו רוצים להביע חיזוק לחיילינו הנלחמים בחזית ונמשיך להגיע ולפגוש את הלוחמים והמשרתים, ומחזקים ומחבקים את משפחות החטופים. אמן ונדע ימים טובים, שנראה את החטופים שבים אלינו במהרה, ונדע אחדות בעם ישראל".

בניה ברבי באולפן וואלה לקראת מצעד שירי ריטה. ראובן קסטרו
בניה ברבי/ראובן קסטרו

על רקע הודעת קיבוצים רבים מעוטף עזה שלא ישתפו פעולה עם הטקס הממלכתי לציון אירועי 7 באוקטובר, הודיעה אמש גם הזמרת ריטה כי תגיע לכל מקום שבו תושבי העוטף יבחרו לציין את יום הזיכרון. בכך רומזת ריטה כי לא תשתף פעולה עם הטקס הממלכתי של מירי רגב.

"עם יקר שלי", כתבה ריטה בפוסט שפרסמה באינסטגרם שלה. "אני אגיע לכל קיבוץ או מושב בעוטף עזה, ב-6 או ב-7 באוקטובר כדי לחבק ולנחם את הלב והנשמה הכואבים והאבלים של כל המשפחות שאיבדו את היקר להם מכל. ואיפה שהם יחליטו לציין את הזיכרון והשבר - אני אהיה שם איתם. כולי תקווה שנתבשר בימים הקרובים על החזרת החטופים הביתה".

  • עוד באותו נושא:
  • בניה ברבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully