וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטפליקס מזמינה סדרת אנימציה חדשה מיוצר "בוג'ק הורסמן"

עודכן לאחרונה: 22.8.2024 / 21:43

רפאל בוב-וקסברג שיתף את התרגשותו מהחזרה לנטפליקס עשור לאחר השקת "בוג'ק הורסמן". על פי התיאור הרשמי, הסדרה תעסוק במשפחה לאורך זמן, ותתמקד בהיסטוריה המשותפת, בדיחות פנימיות ופצעים ישנים

טריילר "בוג'ק הורסמן" עונה 6 חלק ב'/נטפליקס

נטפליקס הכריזה על הזמנת סדרת אנימציה חדשה בשם "Long Story Short" (כלומר "בקיצור") מאת רפאל בוב-וקסברג, יוצר "בוג'ק הורסמן" המופתית, סדרת העשור הקודם של וואלה תרבות. ההכרזה מגיעה בדיוק עשור - אבל על היום, 22 באוגוסט 2014 - לאחר השקת "בוג'ק הורסמן", ששודרה במשך שש עונות עד 2020.

על פי התיאור הרשמי, הסדרה תעסוק במשפחה לאורך זמן, ותתמקד בהיסטוריה המשותפת, בדיחות פנימיות ופצעים ישנים. "אם אי פעם היה לכם אמא, אבא, אח, בן זוג או ילד - זוהי הסדרה בשבילכם. ואגב, האם יהרוג אתכם להתקשר אליהם?", נכתב בתיאור.

"Long Story Short" תופק על ידי חברת The Tornante Company של מייקל אייזנר, שהפיקה גם את "בוג'ק הורסמן", יחד עם חברת האנימציה ShadowMachine. הסדרה צפויה לעלות לשירות בשנת 2025. בוב-וקסברג יכתוב וישמש כשואורנר של הסדרה, לצד מפיקים נוספים מ-Tornante Television. ליסה הנאוולט, שהייתה אמונה על האנימציה ב"בוג'ק" וגם יצרה עם בוב-וקסברג את "טוקה וברטי", תשמש כמפיקה בכירה ותעצב גם הפעם את הארט המקורי לסדרה.

"זו באמת התרגשות וכבוד לחזור ולעשות את מה שאני הכי אוהב: לנסח ציטוטים נלהבים להודעות לעיתונות עבור הפרסומים המסחריים של הוליווד", התבדח בוב-וקסברג. "מי אמר שאי אפשר לחזור הביתה שוב?"

רפאל בוב-וקסברג, יוצר הסדרה "בוג'ק הורסמן". Charley Gallay/Getty Images for Netflix, GettyImages
חוזר הביתה. רפאל-בוב וקסברג/GettyImages, Charley Gallay/Getty Images for Netflix

בריאיון השבוע ל-The A.V. Club לכבוד עשור לבכורת "בוג'ק הורסמן", הביע בוב-וקסברג ספקנות משמעותית לגבי סיכוייה של "בוג'ק הורסמן" לקבל חידוש לעונה שנייה לו הסדרה הייתה מתחילה היום. הוא מצביע על שינוי באקלים הטלוויזיוני, כאשר רשתות טלוויזיה וחברות סטרימינג מתמקדות יותר בתוצאות מיידיות. "היינו מאוד בני מזל שהתחלנו בתקופה שבה הרשת שלנו נתנה חבל ארוך יותר לסדרות", אמר.

"אני חושב שאם היינו ברשת מסורתית, שהסתכלה על המספרים של הרייטינג של כל פרק בודד, היינו מבוטלים אחרי פרק ארבע", אמר היוצר. "יש הרבה יותר דגש על תוצאות מיידיות, מה שבסופו של דבר קצר ראייה כי הם מפספסים הרבה הצלחה על ידי גדיעת הסדרות האלה". הוא הוסיף: "אני מקווה שרשתות ומנהלים יבטחו בעצמם יותר וידעו, 'זו סדרה טובה. אנחנו יודעים שזה טוב. בואו ניתן לזה מרחב ונמצא דרך להביא אנשים לסדרה הזו כי הסדרה עובדת'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully