וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחי האח הגדול ספדו לבנה של הדיירת שנפל בעזה: "כמה עוד אפשר?"

עודכן לאחרונה: 24.8.2024 / 22:05

לירון ויצמן וגיא זוארץ ספדו הערב בשידור "האח הגדול" לרס"ל ניתאי מטודי, בנה של מתמודדת העונה הקודמת של התוכנית, לרה מטודי. "אנחנו כואבים איתך, לרה, אנחנו מחבקים אותך מכאן, אנחנו משתתפים בצערך הגדול בערב הזה", אמרו

מנחי "האח הגדול", לירון ויצמן וגיא זוארץ, פותחים את תכניתם בהתייחסות לכך לאחר שהותר לפרסום ששלושה לוחמים נהרגו בקרבות בעזה, ביניהם ניתאי מטודי, בנה של לרה מטודי, שהשתתפה בתכנית בעונה הקודמת, 24 באוגוסט 2024/רשת 13

מנחי "האח הגדול" שלחו תנחומים לדיירת לשער לרה מטודי, ששכלה את בנה רס"ל ניתאי מטודי בפיצוץ מטען בעזה.

לירון ויצמן אמרה בתחילת השידור: "אנחנו פותחים הערב את התכנית בלב כבד, אחרי שהערב הותר לפרסום ששלושה לוחמים נהרגו בקרבות בעזה, ביניהם ניתאי מטודי, בנה של לרה מטודי, הדיירת האהובה שלנו מהעונה הקודמת. אנחנו כואבים איתך, לרה, אנחנו מחבקים אותך מכאן, אנחנו משתתפים בצערך הגדול בערב הזה".

גיא זוארץ הוסיף: "אנחנו מחבקים אותך, לרה, ואת כל משפחות החללים מסוף השבוע הקשה והקשוח הזה. אנחנו שולחים מכאן גם חיזוקים לתושבי הצפון שמתמודדים עם מציאות מטורפת, גם היום, ומציינים גם הערב את 109 החטופים והחטופות שנמצאים כבר 323 ימים בעזה. הלוואי ויהיו לנו בקרוב בשורות טובות. כמה עוד אפשר?"

ניתאי מטודי ז"ל. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"כמה עוד אפשר?" ניתאי מטודי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם
לארה מטודי. רן יחזקאל,
"מחבקים אותך". לרה מטודי/רן יחזקאל

רס"ל במיל' ניתאי מטודי, בן 23 מאשקלון, נפל אמש (שישי) בקרב ברצועת עזה. מטודי, לוחם בגדס"ר 6310 של חטיבת "ירושלים", נהרג כתוצאה מפיצוץ מטען חבלה רב עוצמה בשכונת זיתון, סמוך לציר המסדרון בעזה. באירוע נפלו גם רס"ל במיל' דניל פצ'נויק ורס"ם במיל' יניב יצחק אורן, ומלבדם נפצעו עוד שבעה לוחמים.

ניתאי, בוגר בית הספר לאמנויות באשקלון, הותיר אחריו הורים, אחות ואח. אמו לרה השתתפה כאמור בעונה ה-13 של "האח הגדול". שעות ספורות לפני קבלת הבשורה המרה, קעקעה על גופה את מפת ישראל.

הלווייתו של ניתאי מטודי ז"ל תתקיים מחר (ראשון) בשעה 10:00 בחלקה הצבאית בבית העלמין באשקלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully