וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות המצב הבטחוני: הופעתו הערב של אייל גולן תידחה

עודכן לאחרונה: 25.8.2024 / 12:00

עקב הנחיות פיקוד העורף והמצב הביטחוני, המופע של אייל גולן שתוכנן להתקיים הערב באמפי קיסריה יידחה ל-15 בספטמבר. גם ההצגות "פיטר פן" של הקאמרי ובכורת "בוב ספוג - המחזמר" של התיאטרון העברי שהיה אמור לעלות בתיאטרון הצפון - בוטלו

אייל גולן, אצטדיון בלומפילד, תל אביב, 3 ביוני 2023. ניר אמיתי,
אייל גולן/ניר אמיתי

בעקבות מכת המנע בלבנון ולאחר ששר הביטחון יואב גלנט הודיע על "מצב מיוחד" בכל הארץ, על פי הנחיות פיקוד העורף שעליהן הודיע דובר צה"ל, תא"ל דניאל הגרי, מגוש דן צפונה מותרת התקהלות של עד 300 איש.

עקב ההנחיות, המופע של אייל גולן שתוכנן להתקיים הערב (ראשון) באמפי קיסריה יידחה ל-15 בספטמבר. מההפקה נמסר כי הכרטיסים יהיו תקפים באופן אוטומטי לתאריך החדש, ורוכשי כרטיסים שירצו לבטל את הכרטיסים יוכלו לעשות זאת באתר קופת תל אביב. נכון לשעה זו, שאר המופעים של אייל גולן בקיסריה מיום שלישי ואילך מתקיימים כסדרם.

הקאמרי ביטל את כל הצגות פיטר פן שהיו מתוכננות להיום. התיאטרון העברי ביטל את בכורת "בוב ספוג - המחזמר", שהיה אמור לעלות היום בתיאטרון הצפון.

תיאטרון אורנה פורת לילדים ונוער ביטל את ההצגות שלו במוזיאון תל אביב לאמנות.

פסטיבל סרטי הילדים לסוף החופש הגדול לא יתקיים היום ומחר בכל האולמות המתוכננים, למעט באר שבע ודימונה. על הפסטיבל חתומה FRIENDS, רשת מועדוני התרבות מבית ההסתדרות, שמסרה כי בימים הקרובים תיצור קשר עם הרוכשים לטובת זיכוי כספי כנדרש.

הופעתה של רינת גבאי בעופר גרנד קניון בוטלה אף היא בשל המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully