וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופו של הסכסוך? אואזיס מפזרים רמזים לקראת הכרזה גדולה

עודכן לאחרונה: 31.8.2024 / 12:49

האחים ליאם ונואל גלאגר והחשבון הרשמי של אואזיס פרסמו תאריך מסתורי ברשתות החברתיות. שמועות על סיבוב הופעות באצטדיונים גדולים בבריטניה ואפשרות להופעה בגלסטונברי מתגברות

האחים נואל וליאם גלאגר מלהקת אואזיס, באצטדיון וומבלי 2008. Samir Hussein/Getty Images, GettyImages
האחים נואל וליאם גלאגר מלהקת אואזיס, באצטדיון וומבלי 2008/GettyImages, Samir Hussein/Getty Images

לאחר הופעתו של ליאם גלאגר בפסטיבל רדינג 2024, נראה כי להקת אואזיס המיתולוגית מרמזת על איחוד אפשרי. ליאם ונואל גלאגר, יחד עם החשבון הרשמי של אואזיס, פרסמו את אותו סרטון מסתורי ברשתות החברתיות, ובו מופיע התאריך "27.08.24" (כלומר מחר) והשעה "8:00" (כלומר עשר בבוקר שעון ישראל).

הרמז הגיע מיד לאחר שליאם סיים את הופעתו בפסטיבל רדינג כאמן המרכזי, שבה ביצע את האלבום "Definitely Maybe" במלואו לרגל 30 שנה לצאתו. במהלך ההופעה, הקדיש ליאם את השיר "Half The World Away" ל"נואל פאקינג גלאגר".

מוקדם יותר השבוע, ליאם רמז ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) כי הכרזה על סיבוב הופעות של אואזיס תגיע "ביום שישי הבא". בנוסף, עיתון "הטיימס" דיווח כי האחים מתכננים סדרת הופעות באצטדיונים גדולים בבריטניה בשנה הבאה, כולל הופעות אפשריות בהיתון פארק ואצטדיון וומבלי. יש אף שמועות כי אואזיס עשויים להיות מועמדים להופעת ראש בפסטיבל גלסטונברי בשנה הבאה, לציון 30 שנה לצאת אלבומם הקלאסי "(What's the Story) Morning Glory?".

האחים גלאגר היו מסוכסכים מאז התפרקות הלהקה ב-2009, אך לאחרונה נשמעו קולות של התקרבות. נואל אף שיבח את ליאם בריאיון האחרון, באומרו כי אינו יכול לשיר כמוהו שירים מסוימים של אואזיס. האם אכן נזכה לראות את אואזיס מתאחדים? נראה כי התשובה תגיע בקרוב מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully