וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל כך מרגש: החטופה שחזרה מספרת לשרית חדד כמה השיר שלה נתן לה כוח בשבי. צפו

עודכן לאחרונה: 26.8.2024 / 10:52

מורן סטלה ינאי, שהתארחה בתכנית "רוקדים עם כוכבים" כאחותה של השופטת לאה ינאי, סיפרה לזמרת כיצד שמעה ברדיו את "כשהלב בוכה": "בזכות הדבר הזה התחזקתי כי ידעתי שמשהו שומר עלי וידעתי שיש כאן למה לחזור"

מורן סטלה ינאי מדברת עם שרית חדד, "רוקדים עם כוכבים", 25 באוגוסט 2024/באדיבות קשת 12

מורן סטלה ינאי, שנחטפה לעזה ממסיבת הנובה ב-7 באוקטובר, סיפרה אמש (ראשון) בתוכנית "רוקדים עם כוכבים" לזמרת שרית חדד כיצד שירה "כשהלב בוכה" עודד אותה בשבי. ינאי, ששבה בעסקת שבויים לאחר כ-50 יום בשבי, הגיעה לתוכנית כאורחת של אחותה, הרקדנית לאה ינאי מור, אחת השופטות בתכנית הריאליטי, וחדד התארחה במשדר ככוכבת אורחת, כשכל הריקודים נוצרו לצלילי שיריה.

"כמו שכולם כבר שמעו בהרבה עדויות, [היו] לנו הרבה רגעים של חושך שם בפנים ולפעמים כשמוכנים לפתוח את העיניים ולראות - יש רגעים של אור", אמרה ינאי בהתרגשות לחדד, שישבה לצידה.

"אני הייתי ברגע שכבר התחלתי להיפרד מההורים שלי בתוך הראש כי המצב הפיזי שלי לא היה טוב בכלל. לפעמים כשהם היו משחקים עם תחנות הרדיו, אז הם היו עולים על תחנה ישראלית וזה היה רגע שהוא נכנס לראות אם אני עדיין נושמת. הוא הזיז את התחנה ברדיו, החליף את התחנה והוא עלה בדיוק על המקטע של 'שמע ישראל אלוהיי אתה כל יכול', ולא הפסקתי לנגן את השיר הזה בראש שלי ובזכות הדבר הזה באמת שהתרוממתי ובאמת שהתחזקתי כי ידעתי שמשהו שומר עלי וידעתי שיש כאן למה לחזור. ותודה רבה לך, על רגע כזה באמת", תיארה. אחרי הדברים השתיים התחבקו בהתרגשות.

"כשהלב בוכה", שכתב יוסי גיספן והלחין שמואל אלבז, יצא בשנת 2001, והפך מאז לאחד השירים המצליחים ברפרטואר של חדד. הוא מזוהה עם תקופת האינתיפאדה השנייה, ומושמע לעתים קרובות בימי הזיכרון. לפי מערכת הניטור של מדיה פורסט, הוא הושמע עשרות פעמים בשבוע שלאחר מתקפת הטרור של חמאס על הנגב המערבי, והיה השיר ה-11 הכי מושמע באותו שבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully